@Hoart - Tor z koziołkiem nie służy do obsługi budynku parowozowni wachlarzowej, tylko do postoju wagonów na szlakę -bliżej kozła i wagonów z węglem - na wysokości zasieków.
Jego połączenie z obrotnicą nie ułatwiłoby ruchu, gdyż tor ten będzie prawie zawsze zajęty wagonami. Można by go połączyć, tylko po to, aby małą lokomotywą wyciągać wagon ze szlaką, gdyby ten był przyblokowany wagonami z węglem, stojącymi za nim. Poza tym musiałbym całkowicie przerobić kształt modelu z kanałem, który i tak musiałem poprzycinać. Połączenie tego toru z obrotnicą wymusiło by rezygnację z jednego kranu. Mało miejsca - kruca bomba.
Co do nazwy miasta i stacji - to jeszcze nie wymyśliłem.
Ciąg dalszy montażu:
PS Ponawiam pytania:
1. Czy wieża do piaskowania może być oddalona od magazynu i suszarni piasku? Jeśli tak to jaki jest maksymalny dystans?
2. Jak dostarczano piasek do magazynu i jak następował rozładunek? Zwykłymi wagonami i rozładunek człowiekim z łopatą? Koparką?
(Zastanawiam się nad dobudowaniem drewnianej rampy zsypowej na wysokości magazynu)
Jego połączenie z obrotnicą nie ułatwiłoby ruchu, gdyż tor ten będzie prawie zawsze zajęty wagonami. Można by go połączyć, tylko po to, aby małą lokomotywą wyciągać wagon ze szlaką, gdyby ten był przyblokowany wagonami z węglem, stojącymi za nim. Poza tym musiałbym całkowicie przerobić kształt modelu z kanałem, który i tak musiałem poprzycinać. Połączenie tego toru z obrotnicą wymusiło by rezygnację z jednego kranu. Mało miejsca - kruca bomba.
Co do nazwy miasta i stacji - to jeszcze nie wymyśliłem.
Ciąg dalszy montażu:
PS Ponawiam pytania:
1. Czy wieża do piaskowania może być oddalona od magazynu i suszarni piasku? Jeśli tak to jaki jest maksymalny dystans?
2. Jak dostarczano piasek do magazynu i jak następował rozładunek? Zwykłymi wagonami i rozładunek człowiekim z łopatą? Koparką?
(Zastanawiam się nad dobudowaniem drewnianej rampy zsypowej na wysokości magazynu)
Ostatnio edytowane:
-
2
-
10
- Pokaż wszystkie