Nie znam się, więc się wypowiem.
Skoro stacja jest na linii dwutorowej i nie jest stacją węzłową, to po co aż sześć krawędzi peronowych? Ja zostawiłbym cztery, ale za to wydzielił jakąś grupę towarową. I zrobiłbym dojazd do szopy inaczej niż przez drogę ładunkową.
Skoro stacja jest na linii dwutorowej i nie jest stacją węzłową, to po co aż sześć krawędzi peronowych? Ja zostawiłbym cztery, ale za to wydzielił jakąś grupę towarową. I zrobiłbym dojazd do szopy inaczej niż przez drogę ładunkową.
Popieram kolegę, wywaliłbym tory 6 i 4, co dałoby więcej miejsca dla samego budynku dworca.
A dojazd do torów odstawczych zrobił bezpośrednio ze szlaku. Od strony stacji.
A dojazd do torów odstawczych zrobił bezpośrednio ze szlaku. Od strony stacji.