Co do sterowania rozjazdów to się zgodzę, choć teoretycznie można zorbić plątaninę cięgieł pod makietą... To zły pomysł.
Co do semaforów to będzie ciężko, masz dużo gęsto upakowanych torów z krótkimi odcinkami, więc starałbym się ograniczyć ich liczbę do minimum. Nie jestem w tej kwestii ekspertem więc niestety nie pomogę.
Co do budynków to budynku stacyjnego nie wciśniej, powinien on znaleźć się po zewnętrznej. Przy stacji spokojnie możesz ustawić dwie nastawnie (na łukach stacji po zewnętrznej) oraz zabudowanie magazynowe etc. przy bocznicach. Przy tym krótkim torze na prawo od rozjazdu krzyżownego może byc mała lokomotywownia, czyli szopa na loka wraz z infrastrukturą. Przy tej bocznicy na górze z dwoma torami można umieścić zakład przemysłowy (kopalnia, fabryka) bądź coś w rodzaju ZNTK.
Zmiany torowe jakie wprowadziłem są stosunkowo niewielkie i obejmują:
a) wydłużenie bocznic - nigdy nie zaszkodzi;
b) dodanie rozjazdu na górnej bocznicy - możliwość oblotu składu zawsze się przyda.
Najważniejsze: Mógłbyś wstawić jeszcze plan z zaznaczonymi zmianami wysokości terenu (czyli gdzie tunel, most, gdzie jakaś góra) - coś mi się zdaje, że jedna nastawnia jest daleko ponad poziomem torów .
Co do semaforów to będzie ciężko, masz dużo gęsto upakowanych torów z krótkimi odcinkami, więc starałbym się ograniczyć ich liczbę do minimum. Nie jestem w tej kwestii ekspertem więc niestety nie pomogę.
Co do budynków to budynku stacyjnego nie wciśniej, powinien on znaleźć się po zewnętrznej. Przy stacji spokojnie możesz ustawić dwie nastawnie (na łukach stacji po zewnętrznej) oraz zabudowanie magazynowe etc. przy bocznicach. Przy tym krótkim torze na prawo od rozjazdu krzyżownego może byc mała lokomotywownia, czyli szopa na loka wraz z infrastrukturą. Przy tej bocznicy na górze z dwoma torami można umieścić zakład przemysłowy (kopalnia, fabryka) bądź coś w rodzaju ZNTK.
Zmiany torowe jakie wprowadziłem są stosunkowo niewielkie i obejmują:
a) wydłużenie bocznic - nigdy nie zaszkodzi;
b) dodanie rozjazdu na górnej bocznicy - możliwość oblotu składu zawsze się przyda.
Najważniejsze: Mógłbyś wstawić jeszcze plan z zaznaczonymi zmianami wysokości terenu (czyli gdzie tunel, most, gdzie jakaś góra) - coś mi się zdaje, że jedna nastawnia jest daleko ponad poziomem torów .
Załączniki
-
66,8 KB Wyświetleń: 149