Dzisiejszy post to prośba o Waszą pomoc i opinię w dwóch tematach.
Pierwszy, to miejsce ustawienia ogranicznika skrajni (nie wiem czy dokładnie tak się to nazywa).
Chciałem go ustawić za rozjazdem od którego tor idzie już bezpośrednio do bocznic magazynu,
ale wtedy niestety jedyny prosty odcinek przypada na początku kolejnego rozjazdu:
Alternatywą jest ustawienie tego "skrajnika" jeszcze na terenie stacji przed rozjazdem na teren magazynu i lokomotywowni,
niestety również przed rozjazdem pozwalającym wyjechać na tor szlakowy:
Które z tych rozwiązań ma mniej wad?
No i drugi temat, to sposób wykończenia rampy przy magazynie.
Wariant I (tylko element podjazdu, ale z wjazdem wymagającym manewrów):
Wariant II (z dodatkowym elementem rampy i wjazdem od środka placu):
Jak sądzicie, który lepszy?
Będę wdzięczny za jakiekolwiek pinie i sugestie w tych dwóch tematach
Pierwszy, to miejsce ustawienia ogranicznika skrajni (nie wiem czy dokładnie tak się to nazywa).
Chciałem go ustawić za rozjazdem od którego tor idzie już bezpośrednio do bocznic magazynu,
ale wtedy niestety jedyny prosty odcinek przypada na początku kolejnego rozjazdu:
Alternatywą jest ustawienie tego "skrajnika" jeszcze na terenie stacji przed rozjazdem na teren magazynu i lokomotywowni,
niestety również przed rozjazdem pozwalającym wyjechać na tor szlakowy:
Które z tych rozwiązań ma mniej wad?
No i drugi temat, to sposób wykończenia rampy przy magazynie.
Wariant I (tylko element podjazdu, ale z wjazdem wymagającym manewrów):
Wariant II (z dodatkowym elementem rampy i wjazdem od środka placu):
Jak sądzicie, który lepszy?
Będę wdzięczny za jakiekolwiek pinie i sugestie w tych dwóch tematach