• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Mój tabor

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

robertkroma

Znany użytkownik
Reakcje
1.784 41 4
Ale z pudełkami się nie da, bo co mam zrobić zdjęcie szafy, nawet otwartej? Chyba chodzi o modele a nie opakowania. Każdy wie jak one wyglądają. A model nie zawsze. Każda firma ma swoje a w środku mogą być różności. A model modelowi nie równy.
 

Jan Bednarczyk

Znany użytkownik
Reakcje
1.617 14 6
Moim zdaniem do prezentacji tego wagonu oraz innego taboru,[ ponieważ nie jest to bocznica,] dobrym dodatkiem była by taka mała lokomotywka manewrowa. Tak aby wagon nie stał sam na szlaku. A ten kawałek szlaku naprawdę bardzo fajnie wygląda.
 

bankier9a

Aktywny użytkownik
Reakcje
246 9 4
SN61 perfekcyjny (jako, że jestem z TT ciśnie się na usta pytanie czy... i za ile? Ale wracając do tematu przy tak perfekcyjnym wykonaniu brakuje tu pierwiastka ludzkiego (chyba, że inne było życzenie zamawiającego)?
 

RafałM

Znany użytkownik
Reakcje
23 3 0
Wrzucam tutaj, ponieważ wszędzie coś jest o tym modelu napisane i pokazane, ale tylko to, co sklepy i fabryka dała, a tutaj real;)

Co pierwsze bije po oczach to profesjonalnie zapakowanie modelu, które składa się z podstawki z torem, do której przykręcony jest model i to wszystko zamknięte jest przeźroczystą przykrywką tak, aby model mógł cieszyć oko na półce nie kurząc się. Sama S160 jest wykonana na najwyższym poziomie i widać, że ROCO w przypadku tej lokomotywy postawiło, na jakość i wykonanie detali tak, aby było jak najmniej uwag. Tender cały metalowy, w którym jest 5 biegunowy silnik i gniazdo dekodera 21 pin. Rama lokomotywy także metalowa, kocioł budka plastikowe. Niektóre elementy osprzętu także metalowe. Koła o profilu RP25.Z instrukcji wynika ze łącznik pomiędzy tendrem a lokomotywą jest na wcisk. Co jeszcze zasługuje na pochwałę to fakt ze ROCO wykończyło nawet wnętrze budki. I tak w środku mamy deskowaną podłogę w kolorze drewna, drzwi od paleniska także w innym kolorze, zegary i pokrętła pomalowane na biało i czerwono, co daje bardzo fajny efekt.

To tak na szybko ciąg dalszy nastąpi.

Jeszcze jedno, ponieważ model będę przerabiał na Tr 203 fajne jest to ze nie trzeba ciąć lamp, ponieważ ich nie ma. Natomiast potwierdzam to, co było już napisane ze, aby uzyskać efekt zbliżony do Tr203 z późniejszego okresu, to jest trochę roboty.
-------------------------------------------------------------------------------------

Nie mogłem się powstrzymać i wolnych chwilach powstał parowóz już Polski Tr203. Na razie bez tendra i tabliczek. Generalnie model jest idealny do przeróbki wszystkie części (a trochę ich jest)nie są klejone. Żadna! Przy przebudowie na Tr okazało się także że nie tylko rama tendra jest metalowa ,metalowe są pomosty i całe wnętrze budki .Lokomotywa ma także ciekawie rozwiązane „brania” prądu na przednią i na dwie tylne osie lokomotywy. W kotle jest także ciężarek i płytka drukowana wciskana na 8 pin do oświetlenia i przesyłania prądu na silnik. Tender i lokomotywę łączy sztywny ,wciskany łącznik ,jednak aby rozdzielić model z tendrem trzeba także wypiąć wtyczkę która jest wewnątrz tendra. Lokomotywa a w zasadzie tender bez dodatkowego prądu z lokomotywy jeździ bardzo słabo .

Przepraszam za słabe zdjęcia robione telefonem

Teraz czas na przeróbkę tendra ;)
 

Załączniki

RafałM

Znany użytkownik
Reakcje
23 3 0
-------------------------------------------------------------------------------------

Nie mogłem się powstrzymać i wolnych chwilach powstał parowóz już Polski Tr203. Na razie bez tendra i tabliczek. Generalnie model jest idealny do przeróbki wszystkie części (a trochę ich jest)nie są klejone. Żadna! Przy przebudowie na Tr okazało się także że nie tylko rama tendra jest metalowa ,metalowe są pomosty i całe wnętrze budki .Lokomotywa ma także ciekawie rozwiązane „brania” prądu na przednią i na dwie tylne osie lokomotywy. W kotle jest także ciężarek i płytka drukowana wciskana na 8 pin do oświetlenia i przesyłania prądu na silnik. Tender i lokomotywę łączy sztywny ,wciskany łącznik ,jednak aby rozdzielić model z tendrem trzeba także wypiąć wtyczkę która jest wewnątrz tendra. Lokomotywa a w zasadzie tender bez dodatkowego prądu z lokomotywy jeździ bardzo słabo .

Przepraszam za słabe zdjęcia robione telefonem

Teraz czas na przeróbkę tendra ;)
-------------------
Trochę zdjęć z budowy;)
 

Załączniki

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Kolekcje 16
Kolekcje 29
Kolekcje 0
Kolekcje 13
Kolekcje 296

Podobne wątki