• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Mój tabor

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

Piotr M.

Znany użytkownik
Reakcje
1.218 86 30
No przeginam. Ale kocham zwierzęta, a ostatnio zwłaszcza mknące jamnicki ;)
Zwłaszcza takie zimne jamnicki.
(moderatora proszę o interwencję, jeśli poziom nasycenia forum tą rasą zwierzęcia przegubowego przekroczył już stan krytyczny)

Zobacz załącznik 440054
Nieźle, nieźle, ale jeszcze niedosyt pozostawia ujęcie. Jak robisz zdjęcie dla prawdziwej lokomotywy na szlaku to siedzisz u kolegi tudzież małżonki na ramionach?;)
Zniż się proszę i jakbyś tak ujął z poziomu przy ziemi i tak jak ET41-144,
I wtedy nirwana, orgazm, ekstaza na raz murowana:D
Zresztą co ja Ci będę mówić, pozwoliłem sobie tylko Cię nakierować, do dołu(y)
Coś w ten deseń :
 

Piotr M.

Znany użytkownik
Reakcje
1.218 86 30
Czy tak od dołu to niekoniecznie, po prostu z pozycji stojącej na ziemi, czyli ile, jak nie jesteś karłem to powiedzmy na wysokości 185cm? ;)
I tak z ukosa na lokomotywę, próbuj. Czekam na efekt :)
 

KacperWKK

Aktywny użytkownik
Reakcje
311 36 8
Jakie wymiary ma Twoja makieta Kacper ? Po długości wygląda dosyć imponująco :)
Długość około 4,5 metra szerokość około 1.6 metra. Zapraszam na mój kanał na youtube i fejsa tam można sobie wszystko obejrzeć :)
Generalnie zaczęło się od marzenia, brałem co było, jakieś płyty kupiłem farbę. Próby z trawką elektrostatyczną i jest to typowa zabawa. Makietę docelową zacznę budować jak ogarnę pewne sprawy :)
Otrzymuję dużo pytań czemu nie szutrowałem torów. Makieta musi być w razie czego zdemontowana w każdej chwili.
 

RafałM

Znany użytkownik
Reakcje
23 3 0
Wrzucam tutaj, ponieważ wszędzie coś jest o tym modelu napisane i pokazane, ale tylko to, co sklepy i fabryka dała, a tutaj real;)

Co pierwsze bije po oczach to profesjonalnie zapakowanie modelu, które składa się z podstawki z torem, do której przykręcony jest model i to wszystko zamknięte jest przeźroczystą przykrywką tak, aby model mógł cieszyć oko na półce nie kurząc się. Sama S160 jest wykonana na najwyższym poziomie i widać, że ROCO w przypadku tej lokomotywy postawiło, na jakość i wykonanie detali tak, aby było jak najmniej uwag. Tender cały metalowy, w którym jest 5 biegunowy silnik i gniazdo dekodera 21 pin. Rama lokomotywy także metalowa, kocioł budka plastikowe. Niektóre elementy osprzętu także metalowe. Koła o profilu RP25.Z instrukcji wynika ze łącznik pomiędzy tendrem a lokomotywą jest na wcisk. Co jeszcze zasługuje na pochwałę to fakt ze ROCO wykończyło nawet wnętrze budki. I tak w środku mamy deskowaną podłogę w kolorze drewna, drzwi od paleniska także w innym kolorze, zegary i pokrętła pomalowane na biało i czerwono, co daje bardzo fajny efekt.

To tak na szybko ciąg dalszy nastąpi.

Jeszcze jedno, ponieważ model będę przerabiał na Tr 203 fajne jest to ze nie trzeba ciąć lamp, ponieważ ich nie ma. Natomiast potwierdzam to, co było już napisane ze, aby uzyskać efekt zbliżony do Tr203 z późniejszego okresu, to jest trochę roboty.
 

Załączniki

Tigrek

Aktywny użytkownik
Reakcje
234 37 15
Tender cały metalowy, w którym jest 5 biegunowy silnik i gniazdo dekodera 21 pin. Rama lokomotywy także metalowa, kocioł budka plastikowe.

Czy dobrze zrozumiałem? Silnik jest w tendrze? Nie ma już walu kardana? Tylko zwykły tendropchaj? Myślałem, ze Roco poszło naprzód i umieściło silnik w kotle... szkoda, bo to w sumie nie jest jak dla mnie krok do przodu... Nie podobał mi się ten wal kardanowy, ale miałem nadzieje, ze jeśli z niego zrezygnują, to silnik już wsadza do kotła...
 
Ostatnio edytowane:
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Kolekcje 16
Kolekcje 29
Kolekcje 0
Kolekcje 13
Kolekcje 296

Podobne wątki