Ogólnie jest OK, ale mam pytanie: jakie jest przeznaczenie toru 5? Jak ma wyglądać obsługa kopalni? Wyobrażam sobie, że pociąg ze szlaku jest przyjmowany na dolny tor przy peronie 1 PCIM, a potem wagony przez wyciąg 4 są wstawiane na tory kopalni. Ale do czego ma służyć tor 5? Jak będzie on wykorzystany? Ogólna uwaga: przy projektowaniu układu torowego zawsze trzeba mieć na uwadze sposób pracy stacji, bo z niego wynikają konkretne rozwiązania. Najpierw trzeba wiedzieć co i jak ma być robione, a potem do tego projektować układ torowy, a nie odwrotnie.
Poza tym mam propozycję do rozważenia: dołożyć przejście zwrotnicowe, jak na rysunku niżej (strzałka), aby umożliwić bezpośredni wjazd na tory składu paliw z toru towarowego (bez peronu) dolnej stacji. Projektowany tam rozjazd zwyczajny prawy jest do wykorzystania, trzeba dołożyć "anglika" w jego miejsce oraz skrzyżowanie na środku. Konieczne byłoby też przycięcie rozjazdów, żeby wszystko razem złożyć, ale takie przejście krzyżowe fajnie wygląda, poza oczywistym zwiększeniem funkcjonalności.
Poza tym mam propozycję do rozważenia: dołożyć przejście zwrotnicowe, jak na rysunku niżej (strzałka), aby umożliwić bezpośredni wjazd na tory składu paliw z toru towarowego (bez peronu) dolnej stacji. Projektowany tam rozjazd zwyczajny prawy jest do wykorzystania, trzeba dołożyć "anglika" w jego miejsce oraz skrzyżowanie na środku. Konieczne byłoby też przycięcie rozjazdów, żeby wszystko razem złożyć, ale takie przejście krzyżowe fajnie wygląda, poza oczywistym zwiększeniem funkcjonalności.