• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Lemaco KkStB 310/Pn12 PKP

wolfik

Znany użytkownik
Reakcje
1.036 1 0
#41
FENIX napisał(a):
co raz bardziej urzekają mnie Austriaki , a szczególnie wydaniu MM -BAJKA :shock:
Mnie już dawno zwalają z nóg. Nawet nowsze Kleiny mi się podobają a Metakity ... dobrze, że takie drogie, bo bym jeszcze kupił ;)

A propos tej dokumentacji, to gdzie te 1,5 strony można zamówić i za ile?
 
K

Konrad 0

Gość
#42
DRACULA napisał(a):
FENIX napisał(a):
(...) zastanawia mnie fakt kiedy to usunięto i dlaczego krzyż z korony orła, (skąd my to dziś znamy-historia lubi się powtarzać).
W 1926r po tzw. "przewrocie majowym" dziada z wąsami co do ludzi pracy kazał strzelać i tratować końmi ... :) A sam siedział otoczony sanacyjnymi karciarzami,alfonsami i dyzmami ...a ludzie pracy chodzili na bocznice zbierać okruchy węgla bosi i głodni.:
Urzekła mnie ta historia, więc zaczynam polowanie na Pn12 Roco, może trafię, ta czarna na j'ebaju nie ma wszystkich części, a w listopadzie chodziły dwie po 380-400 EUR kompletne i z czerwonymi kołami. I tak oto spory polityczne opróżniają kieszenie... :D Ale jakby była gotowa w Polszy, to mile widziana... Feniks, może mi opchniesz swoja, zrobisz se nową :D :D :D
 

FENIX

Ostrzeżony
Reakcje
3.632 255 31
#43
archico napisał(a):
DRACULA napisał(a):
FENIX napisał(a):
(...) zastanawia mnie fakt kiedy to usunięto i dlaczego krzyż z korony orła, (skąd my to dziś znamy-historia lubi się powtarzać).
W 1926r po tzw. "przewrocie majowym" dziada z wąsami co do ludzi pracy kazał strzelać i tratować końmi ... :) A sam siedział otoczony sanacyjnymi karciarzami,alfonsami i dyzmami ...a ludzie pracy chodzili na bocznice zbierać okruchy węgla bosi i głodni.:
Urzekła mnie ta historia, więc zaczynam polowanie na Pn12 Roco, może trafię, ta czarna na j'ebaju nie ma wszystkich części, a w listopadzie chodziły dwie po 380-400 EUR kompletne i z czerwonymi kołami. I tak oto spory polityczne opróżniają kieszenie... :D Ale jakby była gotowa w Polszy, to mile widziana... Feniks, może mi opchniesz swoja, zrobisz se nową :D :D :D
A na co bym lookał sącząc chilijskie ?
 

FENIX

Ostrzeżony
Reakcje
3.632 255 31
#47
Mirek555k napisał(a):
tomek 05 napisał(a):
Mirek555k napisał(a):
UWAGA :!: Patrzą na nas z góry...
Patrzą ale nie z Pn12 tylko Pn11 :D Nie masz więcej tego zdjęcia?
Wytaczam spór, albowiem wszystkie znaki wskazują na Pn12 :D
wytaczać to ty możesz beczkę z nalewką z piwnicy co by my usiedli jak Polacy,
a spór to ty możesz wczynać ;)
 
OP
OP
Mirek555k

Mirek555k

Znany użytkownik
PGMK
Reakcje
6 1 4
#48
Rocowskich edycji 310-ki trochę było:
43330 1999 DC V 310.23 ÖBB schwarz/schwarz, Museumslok
43848 1999 AC MD V 310.23 ÖBB schwarz/schwarz, Museumslok
43333 2000 DC II 375 007 CSD schwarz/schwarz, VK:Slowakai
43334 2000 DC III 375 033 CSD schwarz/schwarz, VK:Slowakai
63310 2000-2002 DC LDD III 16 005 ÖBB schwarz/schwarz
69310 2000-2001 AC LMD III 16 005 ÖBB schwarz/schwarz
63311 2001 DC LDD III 16 ÖBB schwarz/schwarz
63312 (1) 2004 DC Dig.8pol. II 310.19 ÖBB schwarz/schwarz, Saugluftbremse
69312 (1) 2004 AC LMD II 310.19 ÖBB schwarz/schwarz, Saugluftbremse
63312 (2) 2004- DC Dig.8pol. II 310.05 ÖBB schwarz/schwarz, Saugluftbremse
69312 (2) 2004- AC LMD II 310.05 ÖBB schwarz/schwarz, Saugluftbremse
63313 2004 DC Dig.8pol. II 16 DRG schwarz/rot, Int.Col.H.03
69313 2004 AC LMD II 16 DRG schwarz/rot, Int.Col.H.03

Ta kosztowała 400
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
 
OP
OP
Mirek555k

Mirek555k

Znany użytkownik
PGMK
Reakcje
6 1 4
#57
tomek 05 napisał(a):
wolfik napisał(a):
Przyjrzyj się silnikom, na przykład.
Brawo wolfik.

Mirek co tam zaznaczyłeś w tych kółkach? Na pierścionkach to się znasz a na parowozach kkStB chyba nie jak nie rozróżniasz 210 od 310 :D
Już nie bądż taki drobiazgowy. Tak, te kółka to pirścionki :D
A co z silnikami ? Przecież na miejscu. Co fabryka to inne.
Wiem jedno, że 310 miała krótszy kocioł i dłuższą dymnicę ze względu na zastosowanie przegrzewacza Schmidta. Resztę się dostudiuje. :)
 

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
3.165 277 41
#58
...q...a już żeście mi 2k zł z kieszeni wyjęli ta gadką ... :devil:
Jak pomyślę że ze 4 szt sprzedałem przed laty po lasach będąc w komitywie ze zdechłym dziś drimem ... nie biorąc dla siebie ani jednej w hurcie to ... :devil:
Ale co z podwoziem jak wezne czarno to trza malować nie chybi na RAAL 3002
...oci czorne !!!
 

tomek 05

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
#60
Mirek555k napisał(a):
tomek 05 napisał(a):
wolfik napisał(a):
Przyjrzyj się silnikom, na przykład.
Brawo wolfik.

Mirek co tam zaznaczyłeś w tych kółkach? Na pierścionkach to się znasz a na parowozach kkStB chyba nie jak nie rozróżniasz 210 od 310 :D
Już nie bądż taki drobiazgowy.
A co z silnikami ? Przecież na miejscu. Co fabryka to inne.
Wiem tylko, że 310 miała krótszy kocioł i dłuższą dymnicę ze względu zastosowanie przegrzewacza Schmidta. Resztę się dostudiuje. :)

To mało wiesz. W 1911 roku rozpoczęto wyposażanie kolejnych maszyn 210 w przegrzewacz pary systemu Schmidta, o małej powierzchni ogrzewalnej. Spowodowało to konieczność skrócenia kotła i wydłużenia dymnicy, co przy stożkowatym kształcie walczaka, jaki posiadały te maszyny, jeszcze bardziej popsuło ich sylwetkę. :D
Szukaj dalej albo się poddaj. :D Sam tego chciałeś.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 19

Podobne wątki