Bez przesady, wiele nie pomogłem. Każdy pojazd szynowy zawsze musiał mieć swój numer, można powiedzieć, rejetracyjny, zapisany w odpowiednich dokumentach. Ale nie mam zielonego pojęcia, dlaczego w praktyce na niektórych tendrach te tabliczki były, a na innych nie. Zdjęcia oryginału są potrzebne, jeżeli chce się odwzorowac konkretny pojazd w konkretnym czasie. Powszechną praktyką było, że ten sam parowóz jeździł w różnych okresach czasu z różnymi tendrami, czasami różnych typów. Podmiany tendrów były na porządku dziennym, zarówno pczasapraw w CNTK, jak i w bieżącej eksploatacji.
Niestety, nie mam materiałów na temat stacjonowania parowozów na sieci PKP. A czy w niedawno wydanej monografii Ok1 nic na ten temat się nie znajdzie? Nie mam tej książki pod ręką, więc nie sprawdzę.
A na piwo chętnie wyskoczę, jak tylko będę w okolicy, ale niestety, na razie się na to nie zanosi.