• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejowy półwysep helski i linia 213

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.556 60 3
Ostatnie zdjęcie po drobnej analizie to lata między 1990 - 95 w tym czasie na dworcu zawiadowca z żoną prowadzili kiosk ruchu wejście do kiosku było pod wiatą a krata od drzwi otwarta.
Między 1986 - 90 była przeprowadzana automatyzacja linii i wymieniano słupy oświetleniowe z betonowych na metalowe. Nastawnię semafory na noą sygnalizację świetlną i automatyczne zwrotnice.
Pociąg roboczy pchała Sm30 w składzie była platforma dwuosiowa z kołami szprychowymi, wagon socjalny także dwuosiowy z kołami szprychowymi EDK 80 oraz kilka bardziej współczesnych wagonów które nie były charakterystyczne. EDK 80 służył do wymiany słupów oświetleniowych. Wszystkie materiały były przywożone i wywożone wagonami. Foto nie posiadam bo w tych czasach nie miałem aparatu fotograficznego i byłem za młody.(y)
Ale mogłem się pomylić +-2 lata
 
Ostatnio edytowane:

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.556 60 3
Jastarnia a kopareczka wymienia podbudowę czyli zabawa w piaskownicy c.d.;)
 

Załączniki

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.556 60 3
Ale będzie lepiej jak skończą ,tylko czy skończą:).
To robią Włosi firma nazywa się SALCEF a myśmy jej dali nazwe SALCEFIX ponieważ predkośc i organzacja pracy jest nie do ogarniecia zabierają się za ten remont jak pies za jeża:obcy:. Kierownik (włoch) zapiera się że do lata 2014 zrobią linie na tip top ale on mówi a mu nie wierzymy drugiego "cudu nad wisłą" nie bedzie:cenzura:
 

Podobne wątki