Porażka, jak bardzo zepsuto wygląd tej maszyny przez te głupie naklejki.
A co do ich treści. W zasadzie fakt, że lokomotywa jest już 60 lat na torach jest powodem do dumy? Przewoźnicy lubią się chwalić nowym i nowoczesnym taborem, bo kupowanie i wprowadzanie do eksploatacji nowego taboru świadczy o rozwoju firmy.
Zakładam, iż w tym przypadku to nie PKP Intercity chwali się tym, że to lokomotywa co ma już 60 lat, gdyż dla przewoźnika taka reklama to żaden powód do dumy. Jednakże uważam, że takie naklejki są zbędne, nawet jeśli wykonały je jakieś instytucje muzealne czy miłośnicy kolei. Wystarczy że Ci co się tym pasjonują, wiedzą to po prostu.
A kto faktycznie mógłby się chwalić jak długo maszyna pozostaje w eksploatacji? Producent. Dla producenta bowiem jest to reklama mówiąca o tym, że mimo upływu lat maszyna dalej jest w użytku.