• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolej we Wrocławiu i okolicach

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.591 73 0
Bardzo ciekawe te zdjęcia ... do tej pory nie wiedziałem, że tak wcześnie we Wrocławiu używano telefonów komórkowych. ;) (Zdjęcie boczniaka, w którym siedzący młodzieniec trzyma coś przy uchu). (zdjęcie nr 23)
I nie wiem jak to było liczone, że lokomotywa ET22-040 była tysięcznym elektrowozem dla PKP. (zdjęcie nr 24)
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.547 112 11
Bardzo ciekawe te zdjęcia ... do tej pory nie wiedziałem, że tak wcześnie we Wrocławiu używano telefonów komórkowych. ;) (Zdjęcie boczniaka, w którym siedzący młodzieniec trzyma coś przy uchu). (zdjęcie nr 23)
I nie wiem jak to było liczone, że lokomotywa ET22-040 była tysięcznym elektrowozem dla PKP. (zdjęcie nr 24)
3E/3E1-659 sztuki
4E-240 sztuki
EU20-34 sztuki
EU04-24 sztuk
EP03-8 sztuk
EU05-30 sztuk: razem 995 lokomotyw, a wszystkie te typy byly juz zbudowane. EP08 byly dopiero na etapie produkcji. Jeszcze zapomnialem dodac 20 sztuk EU06, cos jeszcze zapomnialem ale mniej wiecej sie zgadza. Wyglada nawet jak by specjalnie wykonczyli czterdziestego byka przed nizszymi numerami, bo numer 40 dobrze wyglada;)
 

Lyntog

Znany użytkownik
Reakcje
1.061 6 2
Ja to jestem ciekawy, czy w ramach rewitalizacji ożyją ponownie w pełni stacje w Kobierzycach, Sobótce i Świdnicy Przedmieściu, najlepiej z wykorzystaniem wciąż istniejącej tam sygnalizacji kształtowej :)

A i ciekawe co z całkowicie zdewastowaną stacją węzłową w Jedlinie zdroju, znając życie to zamienią ją w posterunek odgałęźny...
 

Podobne wątki