Co do połączeniu Zachodniego z Kleciną, to po lekkim wgłębieniu się w temat wydaje się mi ono niemożliwe. Posługując się nieocenioną Fotopolską.eu, wyszło mi, co następuje.
Na mapie
wroclaw.fotopolska.eu/525395,foto.html?o=b9973 widać zarówno odejście od 274 linii do JW, jak i od Kleciny do cukrowni. Po naniesieniu przebiegu w.wym. na mapy google, wygląda to mniej więcej tak:
Od Zachodniego:
Od Kleciny:
Łącząc te dwie, połączenie powinno przebiegać gdzieś siak jakoś coś tak:
I o ile większość "łącznika" przebiegać miałaby terenami, które +/- w okolicach '45 roku i potem były niezabudowane (a obecnie są, więc ślady po ewentualnej kolei poszły w diabły), to na zdjęciu poniżej widać końcówkę linii od Kleciny do cukrowni.
http://wroclaw.fotopolska.eu/48697,foto.html?o=b18906
Po powiększeniu, w lewej dolnej ćwiartce widać tenże koniec. I znowu, odnosząc się do map, przedłużenie linii w kierunku JW i Zachodniego, musiałoby się odbyć przecinając ulicę Czekoladową gdzieś w okolicach numerów 32 i 34, następnie przeciąć ul. Zabrodzką gdzieś też w okolicy. Domy przy Czekoladowej 32 i 34 są poniemieckie, więc ciężko zakładać, że między nimi powstała po momencie zrobienia zdjęcia linia kolejowa. Co więcej, na Zabrodzkiej jeszcze w latach 2000 leżała - a jakże - poniemiecka kostka brukowa (
http://wroclaw.fotopolska.eu/809314,foto.html?o=u150452;
http://wroclaw.fotopolska.eu/809316,foto.html?o=u150452). Nie wydaje mi się, a jest to graniczące z pewnością, że ktokolwiek rozebrał starotorze i uzupełnił kostkę brukową, która ani chybił musiała być pocięta torami. Czyli co, nie było?
[Edit]
A na mapie Sztabu generalnego ZSRR (a oni chyba wiedzieli, co mają, a czego nie)
http://wroclaw.fotopolska.eu/670244,foto.html?o=b9973, pod odgałęzeniem od 274 w kierunku JW na Klecinie, stoi napisane "ślepy tor" lub "bocznica".