Zupełnie przez przypadek Konrad widzę Twój temat ( gdybyś się dziś nie wpisał nawet bym o nim nie wiedział )
Fajna robota i fajne konwersje w Twoim wykonaniu.
Chciałem słowo o TKt1. Widzę, że rewizja na modelu to 63 rok. Ale nie wiem czy Ty wiesz ,że ten parowóz był też we Wolsztynie -tylko w latach po wojnie ( przenumerowany 01.09.46 z 93030 ) do 26.09.47 kiedy to poszedł do Bielska. W okresie trochę wcześniejszym niż ten w jakim jest osadzony Twój model na stanie parowozowni Wolsztyn był numer 10 ( 1945- 6.3.1952 ) .
Piszę to bo było duże prawdopodobieństwo , że ten tendrzak mógł "śmigać " przez Stęszew z pociągiem do Poznania.
Twój temat wrzucam sobie do obserwowanych i będę tu zaglądał. Słyszałem jak ptaszki ćwierkały ,że ma się budować u Ciebie wagon typu 202L.
Myślę ,że pokażesz przebudowę (sam też mam taki zamiar).
Pozdrawiam serdecznie
Fajna robota i fajne konwersje w Twoim wykonaniu.
Chciałem słowo o TKt1. Widzę, że rewizja na modelu to 63 rok. Ale nie wiem czy Ty wiesz ,że ten parowóz był też we Wolsztynie -tylko w latach po wojnie ( przenumerowany 01.09.46 z 93030 ) do 26.09.47 kiedy to poszedł do Bielska. W okresie trochę wcześniejszym niż ten w jakim jest osadzony Twój model na stanie parowozowni Wolsztyn był numer 10 ( 1945- 6.3.1952 ) .
Piszę to bo było duże prawdopodobieństwo , że ten tendrzak mógł "śmigać " przez Stęszew z pociągiem do Poznania.
Twój temat wrzucam sobie do obserwowanych i będę tu zaglądał. Słyszałem jak ptaszki ćwierkały ,że ma się budować u Ciebie wagon typu 202L.
Myślę ,że pokażesz przebudowę (sam też mam taki zamiar).
Pozdrawiam serdecznie