Jasne,że możemy odpowiedzieć. Umknęło nam tylko to pytanie.
W żaden sposób nie będzie detekcji czy tor jest zajęty czy nie. Właśnie po to są przełączniki zajętości toru, żeby ustawić to ręcznie. Przy wjeździe pociągu przęłącznik ustawiamy na górną pozycję -> wtedy szczeliny zapalają się na biało. Gdy pociąg wjedzie na stację przełącznik nastawiamy na dolną pozycję -> szczeliny obok perony palą się na czerwono.
Gdy tor jest pusty przełącznik nastawiamy na pozycję środkową -> szczeliny nie są wtedy podświetlane.[DOUBLEPOST=1386791036,1386790626][/DOUBLEPOST]PS. W żadnym wypadku. Nie robimy tego tylko dla lajków
Chcemy żeby robić to w miarę dobrze, ale denerwujące jest to, że projekt pulpitu jak i całej makiety wisi na forum od marca i nikt wtedy się nie wypowiedział, że coś z pulpitem jest źle (tylko była uwaga odnośnie sygnałów manewrowych na wjazdowym, ale to już wyjaśniliśmy, że błąd przy kopiowaniu. Gdy po 9 miesiącach wykonaliśmy blat pulpitu nagle okazało się, że jest źle i wgl (cytat z sąsiedniego forum: "IMHO do przeróbki jest tutaj WSZYSTKO... ...Do kosza Panowie, i zróbcie coś sensownego opartego na urządzeniach mechanicznych kształtowych.")
W żaden sposób nie będzie detekcji czy tor jest zajęty czy nie. Właśnie po to są przełączniki zajętości toru, żeby ustawić to ręcznie. Przy wjeździe pociągu przęłącznik ustawiamy na górną pozycję -> wtedy szczeliny zapalają się na biało. Gdy pociąg wjedzie na stację przełącznik nastawiamy na dolną pozycję -> szczeliny obok perony palą się na czerwono.
Gdy tor jest pusty przełącznik nastawiamy na pozycję środkową -> szczeliny nie są wtedy podświetlane.[DOUBLEPOST=1386791036,1386790626][/DOUBLEPOST]PS. W żadnym wypadku. Nie robimy tego tylko dla lajków