Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Niewiele ostatnio się działo w tematach z pojazdami w 1/8, ale ze wszystkich trzech prenumerat zostałem tylko przy Trabancie a zarówno Ursusa jak i Fiata 125p wstrzymałem do odwołania. Czy do nich wrócę nie wiem. Z jednej strony szkoda zainwestowanych a w zasadzie wydanych pieniędzy a z drugiej szkoda dalej je wydawać na bardzo marną jakość oferowanych modeli. Głównie czara goryczy się przelała przy składaniu Fiata 125p. Temat do przemyślenia i wyliczenia czy bardziej stratny będę przerywając oba modele w tym momencie czy dalej je składając. Być może złożony Ursus będzie cieszył, ale Fiat to najgorszy model ze wszystkich.
No ale wracamy do tematu głównego czyli Trabanta. Doszły błotniki, powoli też powstaje wnętrze przyczepy.
No jeszcze trochę zostało Maćku. Sam Trabant to już chyba tylko czeka na wycieraczki, natomiast przyczepa jest mniej więcej w połowie. Ja jeszcze muszę porobić tablice rejestracyjne i wszystkie dodatki jak to mam w zwyczaju przy tych modelach. Miło że wydawca dał farbę błękitną i pędzelek do podmalowania wszystkich uszczerbków i czarnych śrub.
W sumie sam Trabant gotowy jeśli chodzi o wydawnictwo. Teraz pozostało najprzyjemniejsze, czyli zrobienie tablic rejestracyjnych i wszystkich dodatków jakie umieszczam w tych modelach. Dziś zamontowałem wycieraczki, prawe lusterko, hak holowniczy i bagażnik dachowy.
Teraz można się skupić na przyczepie.
A blachy nie powinny być płaskie?
Tłoczone litery były od któregoś tam roku dopiero. Nie pamiętam od kiedy ale pamiętam z dzieciństwa, że mieliśmy płaską tablicę na pierwszym samochodzie (Fiat 125p). Dopiero w drugim weszły tłoczone blachy i trza było przerejestrowywać Poloneza.