• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Hachette Trabant 601 1/8

Kamilb

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.111 28 6
#21
Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości co do specyfikacji, to wal jak w dym. Postaram się pomóc.
Wygląda to całkiem nieźle, sam się zastanawiałem nad nim, ale jakby... na odbudowę czeka jeden w nieco większej skali
P.S. Trabanty nigdy nie miały chromowanych dekli ani klamek. Chrom to domena Wartburga
Dekle nie wiem, to wsumie rzecz akcesoryjna - ale klamki jak najbardziej były chorowane, dopiero potem plastikowe się pojawiły.
Nie kojarzę (przynajmniej w starszych rocznikach) podłokietnika na tylnym nadkolu - jedynie półkoliste zabudowy samej wnęki nadkola.
 

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
Reakcje
1.092 3 1
#22
ale klamki jak najbardziej były chorowane
Upieram się że nie :p Owszem, identyczne, chromowane klamki były, ale w Wartburgu. I jako zamienne często trafiały do Trabanta, ale wtórnie. Nie fabrycznie. Trabant, jako biedniejszy, miał surowe, polerowane klamki i dekle (tych metalowych klamek były zresztą cztery rodzaje)... Później nastał plastik.
Nie kojarzę (przynajmniej w starszych rocznikach) podłokietnika na tylnym nadkolu - jedynie półkoliste zabudowy samej wnęki nadkola.
Wydaje mi się, że późne roczniki miały te pukle tapicerowane, a starsze miały "naturalną skórę ze sztucznej świni" w formie podłokietnika z parapecikiem. Ale ręki sobie uciąć nie dam. Muszę zajrzeć do garażu :niepewny:
 

womo

Aktywny użytkownik
Reakcje
1.105 33 1
#23
Czy mi się wydaje, czy w końcu model z kranikiem paliwa pod deską?
Co do foteli to mój ojciec zawsze "ubierał" je w paskudne pokrowce dostępne na bazarach (pokrowce podwajały wartość auta :ROFL: )
 

stare tory

Znany użytkownik
KKMK
Reakcje
970 82 11
#27
Ten zabytek też jest z fabryki ale nie wyszedł z niej w malowaniu cywilnym. W latach 1986–1988 zbudowano 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów. Miał wzmocniony silnik dwusuwowy o pojemności 771 cm³ ,mocy 65 KM, pięciobiegową skrzynię i osiągał prędkość 160 km/h.
 

stare tory

Znany użytkownik
KKMK
Reakcje
970 82 11
#29
Na desce rozdzielczej nie pasowały mi wyłączniki i spryskiwacz, sprawdziłem i okazuje się, że jednak dobrze pamiętałem, te detale w Trabancie wyglądały trochę inaczej.
wyłączniki.jpg
 

womo

Aktywny użytkownik
Reakcje
1.105 33 1
#31
Super.
Tyle wspomnień jak oglądam jak go skręcasz.
U nas zawsze za bakiem był korek plastikowy od taniego wina na drucie. Odkrecało się świece miarka paliwa prosto z baku, wkręcało się je z powrotem i zapalał za pierwszym strzałem nawet przy -20 :LOL:
Ależ to były czasy ....
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Skala 1:8 oraz 1:12 37
Skala 1:8 oraz 1:12 0

Podobne wątki