Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
A używany jest nawet w dzisiejszych czasach, także można go stawiać na makietach zarówno w kolejowej epoce IIIC, całej epoce IV, całej epoce V i epoce VI do dnia dzisiejszego.
Wracam sobie dziś na kwadrat a tu taki widok zza płota . Ostatnimi laty na tym polu chodziły tylko John Deere i New Hollandy a tu taki ładniutki BIZON .
Nie daleko mnie, jak przejeżdżałem przez pewną wioskę zamieszkuje stado bizonów, podupadłe ale jednak stado, z 5-6 sztuk , nie miałem się jak zatrzymać żeby walnąć fotkę, gatunek na wyginięciu ale jednak jeszcze można spotkać
Zmiana była by bardziej kosmetyczna i niezauważalna. Z tego co się orientuję wersja 3P miała silnik prekinsa i wygląda to podobnie jak w MF255 reszta chyba bez zmian.
Chyba się nie zrozumieliście bo Daniel mowił, że silnik wygląda jak w MF. Ale może warto się zastanowić z tą wersją 3p pod kątem kabiny i tam tych drobnych elementów na korpusie silnika. Że względu na tą nowocześniejszą kabinę zdecydowanie były to różne modele.
Chyba się nie zrozumieliście bo Daniel mowił, że silnik wygląda jak w MF. Ale może warto się zastanowić z tą wersją 3p pod kątem kabiny i tam tych drobnych elementów na korpusie silnika. Że względu na tą nowocześniejszą kabinę zdecydowanie były to różne modele.
Ale ty pokazujesz "Fergusona" MF 255 i 360 a to są faktycznie różne ciągniki. 360-3p ma silnik od "Fergusona" a reszta jest taka sama. Tak na szybkiego jedyne porównanie 360tki z 360tką 3P KLIK . Co do Kabin i innych kosmetycznych różnic to chyba kwestia co kto zamontował . Faktycznie mogło być tak że 360-3P miał nową kabinę.