Teraz nie pamiętam, musiałbym poszperać po archiwum, ale z tego co podaje Wikipedia, która akurat w tym przypadku może być dość wiarygodna, to mają na stanie 6 pojazdów serii 75 i 4 serii 77. To raczej pokrywa się z tym, co ja kojarzę z moich obserwacji, kiedy buszowałem po depo w Septemwri. Z tego co pamiętam, jak tam byłem, to chętniej używali maszyn serii 75. Faury raczej nie były zbyt udane, bo całej serii 76 i większości 77 się pozbyli. Jak ja tam byłem, to widziałem na ruchu jedną maszynę serii 77, zaś pozostałe pociągi obsługiwały Henschle serii 75, które są przecież 20 lat starsze. Co ciekawe, kiedy Bułgarzy szukali jakiegoś wąskotorowego diesla, który mógłby zastąpić u nich parowozy (m.in. wyprodukowane w Chrzanowie Saranowo), to na testach była u nich lokomotywa serii 2095 ÖBB, znana z kolejek austriackich.