Po pierwsze - przenieść napędy rojazdów "na dół", aby nie trzeba było prowadzić pędni pod rozjazdami.
Po drugie - jak napisał @Piotrek59 , tak ułożyć pędnie, aby się nie przecinały.
Wtedy będzie w miare ok. Pędnie jak najbardziej mogą (a nawet powinny) iść skrajem podtorza, a nie międzytorzem, żeby był do nich łatwiejszy dostęp podczas konserwacji i napraw.
No i jeszcze po trzecie - zobaczyć, jak są stawiane i jak wyglądają krążki załomowe pędni. Bo to, co jest teraz wklejone na obrazku w miejscu załomów to napędy zwrotnicowe.
Po drugie - jak napisał @Piotrek59 , tak ułożyć pędnie, aby się nie przecinały.
Wtedy będzie w miare ok. Pędnie jak najbardziej mogą (a nawet powinny) iść skrajem podtorza, a nie międzytorzem, żeby był do nich łatwiejszy dostęp podczas konserwacji i napraw.
No i jeszcze po trzecie - zobaczyć, jak są stawiane i jak wyglądają krążki załomowe pędni. Bo to, co jest teraz wklejone na obrazku w miejscu załomów to napędy zwrotnicowe.