Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kiedyś używałem właśnie tej nazwy, jednak podczas wycieczki do lokomotywowni zwróciłem uwagę, że wszyscy pracownicy używali nazwy Grochów.
I tak, w jakimś sensie, z szacunku dla nich, używam właśnie tej skróconej nazwy. Jak rozumiem formalna nazwa to Lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska, dzięki za wyjaśnienie , poprawiłem opis.
Nie wiem, jak jest formalnie teraz, ale dawniej były dwie jednostki: Lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska miała lokomotywy, a Lokomotywownia Warszawa Grochów miała zespoły trakcyjne.
Nie wiem, jak jest formalnie teraz, ale dawniej były dwie jednostki: Lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska miała lokomotywy, a Lokomotywownia Warszawa Grochów miała zespoły trakcyjne.
Od początku - Dzisiejsza lokomotywownia Olszynka Grochowska to dawna lokomotywownia Warszawa Grochów, w której stacjonowały zarówno jednostki elektryczne jak i elektrowozy. Tak było do początku lat siedemdziesiątych, do momentu wybudowania nowej lokomotywowni dla jednostek elektrycznych, którą nazwano MD Warszawa Grochów. Natomiast starą, w której pozostały elektrowozy ( tą uwiecznioną na zdjęciu przez Kol. Map69) nazwano MD Warszawa Olszynka Grochowska.
17.08.2017, EP07-534 z pociągiem IC "Asnyk" z Jeleniej Góry wjeżdża w perony Wrocławia Głównego. Zmienia czoło i odjeżdża w dalszą drogę do Warszawy Wschodniej.
Celowo wstawiam do neta (czy jak kto woli- udostepniam zdjęcia w Internecie) po obróbce ze względu na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć w różnych celach przez osoby trzecie.
Nie bardzo rozumiem cel takiego postępowania. Jeżeli ktoś chce wykorzystać takie zdjęcie, to kilka ruchów suwakiem w programie graficznym i zdjęcie wygląda dużo bardziej naturalnie. To już lepiej wstawiać jakieś swoje znaki na środku obrazka, tak, by nie dało się ich wyciąć bez uszczerbku dla widoku całości. Tylko czy wtedy chcielibyśmy takie fotki oglądać?
21.08.2017 EU07-195 przyprowadziła do Leszna skład powrotny z Parowozjady w Chabówce. Tam odczepiła się, a Pt47-65 w dalszą drogę do Wolsztyna udała się o własnych siłach.
Takie coś znalazłem na swoim facebook'u.
13.06.2012, EU07-015 z pociągiem IR38120/1 "Barbakan" relacji Kraków Główny - Szczecin Główny.
Chciałbym tu zwrócić uwagę na górny reflektor posiadający także czerwoną lampę
Jedna z ostatnich lokomotyw serii EU07 typu 4E, która zachowała komorę światła czerwonego w górnym reflektorze. Nieźle się uchowała - połowa 2012 roku! Podczas naprawy zakończonej 20 grudnia 2012 roku zamontowano jej reflektory halogenowe. Nie wykluczone, że była to ostatnia czynna lokomotywa typu 4E należąca do PKP Intercity, która posiadała oryginalny górny reflektor.
Jeśli chcielibyśmy wskazać lokomotywę, która miała najdłużej oryginalny górny reflektor to dobrym kandydatem jest EU07-193, której model wykonała firma PIKO. Jeszcze pod koniec marca 2015 roku została uwieczniona na fotografii z pierwotnym górnym reflektorem: http://czgk.pl/details.php?image_id=58808&mode=search