Nie opowiadaj bzdur.
EP07-442 NA PEWNO jeździła z żółtym czołem, gdyż niemal WSZYSTKIE wyprodukowane siódemki na takowe się załapały. A na zdjęciu które przywołałeś jest lokomotywa po naprawie P4 na Grabówku a nie żadne fabryczne barwy...
EP07-442 NA PEWNO jeździła z żółtym czołem, gdyż niemal WSZYSTKIE wyprodukowane siódemki na takowe się załapały. A na zdjęciu które przywołałeś jest lokomotywa po naprawie P4 na Grabówku a nie żadne fabryczne barwy...
Oto dowód na to, że akurat z tej "dziesiątki" ta nie miała takich barw o których mówisz:
EU07-440 -> http://www.bahnbilder.de/1024/eu-07-440-spannt-bahnhof-ratibor-699436.jpg
EU07-441 -> http://www.kolejowaklatka.org/foto/001/0/big/1038.jpg
EU07-442 -> http://rail.phototrans.eu/14,10414,0,HCP_303E_EP07_442.html (najstarsze zdjęcie jakie znalazłem w sieci)
EU07-443 -> http://sminfo.vxp.pl/wp-content/uploads/2015/09/443-o.jpg
EU07-444 -> http://rail.phototrans.eu/images/photos/big/5/10401.jpg
EU07-445 -> http://rail.phototrans.eu/images/photos/big/36/10386.jpg
EU07-446 -> http://lokomotywy.cal.pl/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=271&g2_serialNumber=1
EU07-447 -> http://rail.phototrans.eu/14,10364,0,HCP_303E_EP07_447.html
EU07-448 -> http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/foto/15810.jpg
EU07-449 -> http://rail.phototrans.eu/images/photos/big/29/55551.jpg
Dana siódemka w wieku 16 lat trafiła już do Nowego Sącza, gdzie stała się EP07, więc okazji do malowania na "żółte czoło" było niewiele, zwłaszcza, że okres pierwszej "poważnej" naprawy zbiegł się z tzw. umownym zakończeniem malowania żółtych czół w 2002 roku. Warto zaznaczyć, że po modernizacji lokomotywa straciła swoje "pierwotne" malowanie jakim była głęboka zieleń "HCPowska" wraz z jaśniejszym odcieniem góry, miała też wespół z innymi lokomotywami ciekawy okres "denaturatu". Ponadto, lokomotywa kręciła się w północnej części kraju, stąd dodatkową trudnością była wizyta na naprawie w zakładach na Dolnym Śląsku (Oleśnica, Lubań - które to lubowały się w ciekawych malowaniach lokomotyw typu 4E i 303E).
Abstrahując już od całości sprawy, mam nadzieję, że to tylko efekt przekłamania kolorystycznego, gdyż ta "czołowa" żółć powinna być głębsza a nie taka "cytrynowa", bo malowanie z żółtym czołem jest żółte a nie jaskrawo - cytrynowe. Szkoda, że ktoś znów minimalnie nie dopatrzył efektu swojego działania (przytaczam tu awanturę o ET22-233) i mamy quasi efekt.
PS. Jeszcze ad meritum znalazłem ładne zdjęcie EU07 - 408, które pokazuje, że siódemka 338 ma poprawne kolory i tonacje swoich zielonych barw. O, tutaj -> http://www.abload.de/img/1992-07-31-36-2554-web690b.jpg
PS2. Jeszcze wątek nt. malowań lokomotyw na PKP opisany chyba w najlepszy sposób "instant" ->http://www.trainz.pl/_forum/viewtopic.php?t=3387