• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie EU07/EP07

D

Docteur

Gość
Pociągi iR Warszawa-Łódź obsługuje Łódzki Zakład Przewozów Regionalnych zmodernizowanymi jednostkami EN57 (AL, AKŁ, rzadziej AKM). EN71 to ja w ŁZPR jeszcze nie widziałem:confused:
 

Pantograf

Znany użytkownik
Reakcje
1.020 63 25
Niestety @Remaj12 jak pietruski widziałem to focilem i zaraz miałeś na emailu. Co do wagonow Malboro. .. Na dzień, chwile obecna nic dokładnego nie wiem dlatego wolę wstrzymać się jeszcze od publicznej wypowiedzi w tej kwestii. Szkoda ze patrząc teraz na Poznańskie "planty" widzi się pustkę która niegdyś się praktycznie nie zdarzala.
 

radek_m

Aktywny użytkownik
Reakcje
147 3 0
Pociągi iR Warszawa-Łódź obsługuje Łódzki Zakład Przewozów Regionalnych zmodernizowanymi jednostkami EN57 (AL, AKŁ, rzadziej AKM). EN71 to ja w ŁZPR jeszcze nie widziałem:confused:
Wiem że marne szanse bo zespły z 2 silnikowymi to raczej po górach jeździły. Najczęściej je widywałem na trasie Kraków Zapopane. A obserwacje dotyczyła tego, co widuję u siebie w Pruszkowie na torach. A że teraz zastawione paskudnymi ekranami, to słabo widać co jedzie.

Ważne że coś na bazie EN57
 

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.417 137 19
Pociągi iR Warszawa-Łódź obsługuje Łódzki Zakład Przewozów Regionalnych zmodernizowanymi jednostkami EN57 (AL, AKŁ, rzadziej AKM). EN71 to ja w ŁZPR jeszcze nie widziałem:confused:
Czyli bez szału (n). Łudziłem się naiwnie o_O, że może przeniosą do ŁZPR wagony oraz lokomotywy ("Czeskie Laski", "Czekolady") i pociągi interREGIO będą jednak obsługiwane "klasycznymi" składami złożonymi z wagonów i lokomotywy. No, ale marzenia swoje ;), rzeczywistość swoje :niepewny:.
Niestety @Remaj12 jak pietruski widziałem to focilem i zaraz miałeś na emailu. Co do wagonow Malboro. .. Na dzień, chwile obecna nic dokładnego nie wiem dlatego wolę wstrzymać się jeszcze od publicznej wypowiedzi w tej kwestii. Szkoda ze patrząc teraz na Poznańskie "planty" widzi się pustkę która niegdyś się praktycznie nie zdarzala.
Wiem, pamiętam i bardzo za to dziękuję. Sfotografowane zostały de facto dwa wagony: PL-PREG 50 51 26-08 087-6 B16mnopux 1151 oraz PL-PREG 50 51 26-08 012-4 B16mnopux 1151, oba przydzielone do stacji macierzystej Leszno Wielkopolskiego Oddziału Przewozów Regionalnych. Będąc w Poznaniu (17 października) w oddali dostrzegłem stojącego obok zmodernizowanej jednostki serii EN57, "Bohuna" oraz - najprawdopodobniej - wagon "Malboro". Niestety nie było czasu by podejść i sfotografować. Ciekawi mnie ich obecność w tym miejscu. Ostatnie nadesłane mi zdjęcia zostały zrobione 31 maja. Od tego czasu mieliśmy Woodstock, "TUR-a", likwidację połączeń interREGIO, z których część była obsługiwana właśnie wagonami i lokomotywami. Stąd rodzi się pytanie - jakie decyzje zostaną podjęte względem tegoż taboru, który obecnie w większości (a może niemalże w całości?) pozostaje bez zatrudnienia w regularnym ruchu?

Jednakże aby nie odbiegać zbytnio od głównego tematu, poniżej hattrick, potrójne "combo", które miałem przyjemność zrobić, a mianowicie spotkanie 3 z 4 lokomotyw serii EU/EP07 spółki PKP Intercity noszących malowania niestandardowe dla taboru tej spółki, a jak nazywają je inni - "historyczne" (jeżeli uznać za "historyczne" malowanie, które nie jest noszone przez więcej jak 1 egzemplarz lokomotywy danej serii, to określenie to jest w pełni poprawne). Tak więc, spotkałem jednego dnia, na jednej stacji, EP07-174, EP07-330 i EP07-442. Do kompletu zabrakło tylko EU07-173. Wszystkie spotkane EP07 są przydzielone do Zakładu Północnego w Gdyni. Tak więc:

- źródło: zbiory własne autora
- autor: @Remaj12
- opis: 18 października 2015 roku - stacja Bydgoszcz Główna - EP07-174 szykuje się do manewrów, celem wykonania oblotu składu, prowadzonego pociągu TLK 35102 STOCZNIOWIEC relacji Kraków Płaszów - Gdynia Główna, opóźnionego o około 15 minut.

DSC_0034[1].JPG


- źródło: zbiory własne autora
- autor: @Remaj12
- opis: 18 października 2015 roku - stacja Bydgoszcz Główna - EP07-174 z opóźnionym o około 20 minut pociągiem TLK 35102 STOCZNIOWIEC relacji Kraków Płaszów - Gdynia Główna. Z lewej strony widoczny spory gmach nowego dworca głównego w Bydgoszczy (tzw. "żelazko"), otwarty nieco ponad tydzień temu.

DSC_0070.2.jpg


- źródło: zbiory własne autora
- autor: @Remaj12
- opis: 18 października 2015 roku - stacja Gdańsk Główny - EP07-174 z opóźnionym o około 20 minut pociągiem TLK 35102 STOCZNIOWIEC relacji Kraków Płaszów - Gdynia Główna, odjeżdża w dalszą drogę do Gdyni.

DSC_0089[1].JPG


- źródło: zbiory własne autora
- autor: @Remaj12
- opis: 18 października 2015 roku - stacja Gdańsk Główny - EP07-330 z opóźnionym o około 5 minut pociągiem TLK 15119 POJEZIERZE relacji Białystok - Gdynia Główna, moknie w deszczu, podczas krótkiego postoju na dworcu głównym w grodzie Neptuna.

DSC_0101[1].JPG


- źródło: zbiory własne autora
- autor: @Remaj12
- opis: 18 października 2015 roku - stacja Gdańsk Główny - EP07-442 z pociągiem TLK 56200 ROZEWIE relacji Gdynia Główna - Wrocław Główny. Z prawej strony "trzynaste" Pendolino, czyli EZT ED250-013 jako pociąg EIP 3510 relacji Kraków Główny - Gdynia Główna, chwilę przed odjazdem w kierunku stacji końcowej.

DSC_0118[1].JPG


- źródło: zbiory własne autora
- autor: @Remaj12
- opis: 18 października 2015 roku - stacja Gdańsk Główny - EP07-442 z 9-wagonowym składem jako pociąg TLK 56200 ROZEWIE relacji Gdynia Główna - Wrocław Główny, oczekuje planowej godziny odjazdu.

DSC_0120[1].JPG
 
Ostatnio edytowane:

mati EZT

Aktywny użytkownik
SKMK
Reakcje
3 0 0
EP07-330 z TLK Pojezierze oczekuje na odjazd ze stacji Gdynia Główna. 24.10.2015
DSC_0480.JPG


EP07-330 manewruje celem wykonania oblotu. Iława Główna, 24.10.2015
DSC_0492 (2).JPG


EU07-465 z kontenerami przejeżdża przez Pszczółki. 14.10.2015
DSC_0197.JPG


EU07-540 z TLK Jeziorak oczekuje na odjazd ze stacji Poznań Główny. 17.10.2015
DSC_0425.JPG
 

Pantograf

Znany użytkownik
Reakcje
1.020 63 25
@Remaj12 dziś tez była jakiś pietrusek ale nie miałem czasu aby podejść i zrobić dla Ciebie zdjęcia. .. Wagony często i gęsto są w miejscu przez chwile (parę godzin) po której są dołączane lub formowane składy. Co do Twojego "combo". Przyjeżdżaj częściej do Poznania to ustrzelisz lepsze rekordy. Nie raz się zdarza ze wjeżdża kilka lokomotyw w nie standardowym malowaniu. I na deserek SU42 żółta. Dziś np. Zjeżdżaly do IPS wagony nowe dla IC a wśród nich wagon 2kl "stodoła " z drzwiami w 2/3 długości pudla dla osób niepełnosprawnych (wagony z czarnym pasem na oknach).
Wracając do tematu. Jako że standardowe loki juz się nie co przejadly wiec zdjęcie tego co znika...
Poznań Główny
29.10.2015r.
 

Załączniki

Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 5
Koleje w Polsce 7
Koleje w Polsce 3
Koleje w Polsce 4
Koleje w Polsce 7

Podobne wątki