@Engineer te kratki, które pokazałeś mają tylko trzy byki z CTLa, czyli te z pierwszej partii. Kolejny argument podałem już prędzej, do kraju wróciło tylko 11szt, to jak mogli przebudować ich aż 17? Kolejny argument, który sam podałeś - żaluzje z uszczelkami charakterystyczne dla byków ex PKP 001 - 381. Za dużo się nie mówi, bo mówić nie wypada. Na tą chwile 9 byków Cargo przeznaczonych do kasacji bez możliwości odbudowy mijasz, jeśli poruszasz się po krajowej sieci kolejowej
Jeśli chodzi o Poznań, pod koniec marca 2013r. teren ZNTK Oleśnica opuszcza ostatnia z ex marokańskich 201Eo-008, na początku tego samego miesiąca pod osłoną nocy wyjeżdża na ciężarówkach kilka pudeł od tamtejszych, skreślonych byków. Pudła te mają trafić na złom do fizycznej kasacji, gdzie nie trafiły nigdy a to dlatego by z początkiem 2014 201Eo-009 trafiła do PHU Lokomotiv. Podobnie jak 010 011 012 013 i po czasie 014.
Możemy poruszyć też temat ET22-1034-5151, 1034-5281 i 1034-5331, też to ex marokany? To jeszcze zadanie dla Ciebie. Ile lokomotyw z tych 23 wyprodukowanych dla Maroka nigdy nie przejechało ani 1km w tym kraju i dlaczego?
Jeśli chodzi o Poznań, pod koniec marca 2013r. teren ZNTK Oleśnica opuszcza ostatnia z ex marokańskich 201Eo-008, na początku tego samego miesiąca pod osłoną nocy wyjeżdża na ciężarówkach kilka pudeł od tamtejszych, skreślonych byków. Pudła te mają trafić na złom do fizycznej kasacji, gdzie nie trafiły nigdy a to dlatego by z początkiem 2014 201Eo-009 trafiła do PHU Lokomotiv. Podobnie jak 010 011 012 013 i po czasie 014.
Możemy poruszyć też temat ET22-1034-5151, 1034-5281 i 1034-5331, też to ex marokany? To jeszcze zadanie dla Ciebie. Ile lokomotyw z tych 23 wyprodukowanych dla Maroka nigdy nie przejechało ani 1km w tym kraju i dlaczego?
Nie mniej jednak nie zaprzątało to nigdy specjalnie mojej uwagi, stąd też całkiem możliwe, ze pozostałe ex. E1000, po przebudowie
tych kratek nie mają...
...no właśnie, to co sie stało z pozostałymi 6-cioma z siedemnastu i pozostałymi z 23?
Czy pozostałe zostały skasowane, czy jednak wróciły do Polski lub były z nich pozyskane jakies części?
Nie śledziłem jakoś specjalnie wątku n/t eksploatacji oraz powrotu lokomotyw E1000.
O co chodzi z tymi przejechanymi (a raczej nie przejechanymi kilometrami) w Maroku?
Poza tym to ET22-1534-5xxx , to zwykłe byki (Polskie) - marokańskie posiadają charakterystyczny (ścięty) kształt skrzyni z bocznikami, o czym wcześniej napisałem.
Takie same skrzynie posiada lokomotywa, od której zaczyna się nasza dyskusja 201Eo-011.
Skądinąd, to temat ciekawy i jak masz więcej info to nie tylko ja jak sadzę dowiem się chętnie czegoś więcej.
Może by tak założyć osobny wątek (podwątek) poświęcony lokomotywom E1000 (201Eg) i zamieścić wszelkie informacje na ich temat
od wyjazdu z fabryki, poprzez eksploatację w Maroku i "wielki" powrót do Polski, polonizacja, przebudowy i podmiany.
Ostatnio edytowane: