Może coś pokręciłem, jakoś tak mi w głowie utkwiło te 330 tys. km. (choć na schemacie zaprezentowanym wyżej, dla EP08 przy P4 jest te 330 tys.). Może też doprecyzuję, że nie chodzi o 330 tys. km. pomiędzy G1 i G2, tylko ogólnie pomiędzy naprawami okresowymi, czyli ostatnią R, poprzedzającą G2.
Jednak kiedyś to trochę inaczej wyglądało - i dla mnie było bardziej zrozumiałe . W latach 90-tych przebieg międzynaprawczy np. dla serii SP45/SU45 (bo ją znam chyba najlepiej) wynosił 300 tys. km., jednak niekiedy, w wielu przypadkach był on dość indywidualny i często wydłużany. Niektóre lokomotywy trafiały do G1 po dwóch rewizjach (R1 i R2), czyli teoretycznie po ogółem przejechanych 600 tys. km., a inne np. po czterech (R1, R2, R3, R4) czyli po 1200 tys. km. Później obowiązujący cykl naprawczy dla SU45 był taki, że naprawy rewizyjne były przeprowadzane co 400 tys. km., a co czwarta naprawa okresowa (teoretycznie) była naprawą główną (czyli po przejechanych ogółem 1600 tys. km.).
Obecnie, jeżeli dobrze kojarzę, dawne naprawy rewizyjne (R) są zdefiniowane jako P4 (czynności czwartego poziomu utrzymania), natomiast naprawa główna (G) jest obecnie definiowana jako P5 (czynności piątego poziomu utrzymania).
Patrząc na wykres zamieszczony przez Harry Potter, wynika, że te 330 tys. km. - dla serii EP08 - jednak nie zmaniło się (kiedyś R, dziś P4).
Inną rzeczą jest to, że ówczesne przepisy (jak dobrze pamiętam) nie przewidywały G2 dla serii EP08 (ale też chyba wszystkich lokomotyw elektrycznych). Jednak to musiałby potwierdzić ktoś bardziej obeznany w temacie napraw okresowych na przełomie wieków.
Jednak kiedyś to trochę inaczej wyglądało - i dla mnie było bardziej zrozumiałe . W latach 90-tych przebieg międzynaprawczy np. dla serii SP45/SU45 (bo ją znam chyba najlepiej) wynosił 300 tys. km., jednak niekiedy, w wielu przypadkach był on dość indywidualny i często wydłużany. Niektóre lokomotywy trafiały do G1 po dwóch rewizjach (R1 i R2), czyli teoretycznie po ogółem przejechanych 600 tys. km., a inne np. po czterech (R1, R2, R3, R4) czyli po 1200 tys. km. Później obowiązujący cykl naprawczy dla SU45 był taki, że naprawy rewizyjne były przeprowadzane co 400 tys. km., a co czwarta naprawa okresowa (teoretycznie) była naprawą główną (czyli po przejechanych ogółem 1600 tys. km.).
Obecnie, jeżeli dobrze kojarzę, dawne naprawy rewizyjne (R) są zdefiniowane jako P4 (czynności czwartego poziomu utrzymania), natomiast naprawa główna (G) jest obecnie definiowana jako P5 (czynności piątego poziomu utrzymania).
Patrząc na wykres zamieszczony przez Harry Potter, wynika, że te 330 tys. km. - dla serii EP08 - jednak nie zmaniło się (kiedyś R, dziś P4).
Inną rzeczą jest to, że ówczesne przepisy (jak dobrze pamiętam) nie przewidywały G2 dla serii EP08 (ale też chyba wszystkich lokomotyw elektrycznych). Jednak to musiałby potwierdzić ktoś bardziej obeznany w temacie napraw okresowych na przełomie wieków.
Pozdr,...