Dalej - kwestia "knajpy" w składzie EN "Jan Kiepura". Jeździły jak następuje:
- 12.06.2004 - ok. połowy 2005 - WRkmz858.0 i WRkmz858.1 (pod koniec tego okresu nieregularnie, z uwagi na "niezawodność" niemieckich wagonów,
- początek 2006 - koniec 2007(?) - Z1AWR (WRdmnu, obecnie WRmnouz) - przebudowane z wagonów Z1A ABB Henschel,
- koniec 2007(?) - 12.06.2010 - WRbd (obecnie WRou) - klasyczny bar typu 113A tylko na odcinku Warszawa - Rzepin - Warszawa,
- od 12.06.2010 - do chwili obecnej - BR4mnouz - wagon barowy z przedziałami 2 klasy (typ XBbar lub 155A), przebudowa z wagonu XB wykonana przez ZNTK Mińsk Maz. (XBbar) i PESA (155A) - kursuje na odcinku Warszawa - Berlin Ostbf. - Warszawa.
Czyli, jeśli na czele modelowego składu jedzie Husarz, to nie powinno być tam wagonu WRkmz, najprędzej z dostępnych modeli to knajpa PKP IC Tilliga.
Wobec tego skład EN "Jan Kiepura" po czerwcu 2010 na odcinku Warszawa - Berlin Ostbf. teoretycznie powinien wyglądać tak:
XXX. PKP IC Lokomotywa EU44 "Husarz" (Roco lub Piko),
XXX. PKP IC WRmnouz PKP IC (Tillig),
176. PKP IC Brdhmnu/Bmnopuvz (ACME),
178. DB AutoZug Bvcmz 248.5 (LS Models),
179. DB AutoZug Bvcmbz 249.1 (LS Models),
180. PKP IC WLABmnouz (LS Models w zapowiedziach),
181. PKP IC WLABmnouz (LS Models w zapowiedziach),
182. BC WLABmee (LS Models),
183. RZD WLABmee (LS Models),
255. RZD WLABmee (LS Models),
256. DB AutoZug Bvcmbz 249.1 (LS Models),
265. RZD WLABmee (LS Models),
266. RZD WLABmee (LS Models)
Wagony 176-183 do Amsterdamu, wagon 256 Warszawa - Monachium, wagony 265-266 Moskwa - Bazylea, lokomotywa z WR tylko do Berlina Ostbf.