Spokojnie może być poniżej główki szyny (kwestia ustawienia).
Teraz jest pod kątem, żeby wykrywać koła.
Jak zbuduję kilkukanalową centralkę z regulacją czułości, to podejrzewam, że będzie mógł być i po zewnętrznej stronie.
Przede wszystkim Led IR będą sterowane większym prądem (teraz są prosto z pinu uC) więc jeśli światła będzie więcej, to i zasięg się zwiększy, a czujnik będzie można schować równo z podkładami.
Wtedy będzie wykrywa podwozia.
Jak myślicie:
- Czy taka centralka 6 linii, gdzie do każdej możemy podłączyć kilka czujników równolegle będzie wystarczająca?
- Czy zaimplementować od razu w oprogramowaniu wykrywanie kierunku pociągu?
Teraz jest pod kątem, żeby wykrywać koła.
Jak zbuduję kilkukanalową centralkę z regulacją czułości, to podejrzewam, że będzie mógł być i po zewnętrznej stronie.
Przede wszystkim Led IR będą sterowane większym prądem (teraz są prosto z pinu uC) więc jeśli światła będzie więcej, to i zasięg się zwiększy, a czujnik będzie można schować równo z podkładami.
Wtedy będzie wykrywa podwozia.
Jak myślicie:
- Czy taka centralka 6 linii, gdzie do każdej możemy podłączyć kilka czujników równolegle będzie wystarczająca?
- Czy zaimplementować od razu w oprogramowaniu wykrywanie kierunku pociągu?
Ostatnio edytowane: