Dane wejściowe:
1) liczba wagonów do konwersji 6 sztuk,
2) stan wizualny: 5 sztuk fabryczny, 1 sztuka patynowana, kompletne,
3) stan układu jezdnego: sprawny ale z bardzo znacznymi oporami ruchu.
Cele do osiągnięcia:
1) budowa poprzez konwersję posiadanych egzemplarzy maksymalnie wiernie odwzorowanych modeli wagonów w wersji PKP z ich pierwszych lat eksploatacji,
2) malowanie w wersji brązowej,
3) indywidualne oznakowanie każdego wagonu,
4) doposażenie w brakujący osprzęt zgodnie z oryginałem,
5) zmniejszenie oporów ruchu poprzez zainstalowanie łożysk tocznych,
6) możliwość przewożenia miału węglowego w postaci pełnego ładunku (zasypane całe pudło),
7) wszystkie egzemplarze będą patynowane.
Poszukuje:
1) dokumentacji, szkiców, rysunków, DTR-ek, zdjęć zarówno samych wagonów jak i osprzętu zainstalowanego na nich oraz ich zdjęć w składach z lokomotywami, na szlakach, bocznicach itp.,
2) wsparcia w wykonaniu oznakowania (kalkomanie lub inne techniki) oraz starzenia/patynowania,
3) wsparcia w wykonaniu elementów fototrawionych,
4) wszelkich sugestii i uwag związanych z konwersją zarówno podwozia jak i nadwozia.
pozdrawiam
Waldek
1) liczba wagonów do konwersji 6 sztuk,
2) stan wizualny: 5 sztuk fabryczny, 1 sztuka patynowana, kompletne,
3) stan układu jezdnego: sprawny ale z bardzo znacznymi oporami ruchu.
Cele do osiągnięcia:
1) budowa poprzez konwersję posiadanych egzemplarzy maksymalnie wiernie odwzorowanych modeli wagonów w wersji PKP z ich pierwszych lat eksploatacji,
2) malowanie w wersji brązowej,
3) indywidualne oznakowanie każdego wagonu,
4) doposażenie w brakujący osprzęt zgodnie z oryginałem,
5) zmniejszenie oporów ruchu poprzez zainstalowanie łożysk tocznych,
6) możliwość przewożenia miału węglowego w postaci pełnego ładunku (zasypane całe pudło),
7) wszystkie egzemplarze będą patynowane.
Poszukuje:
1) dokumentacji, szkiców, rysunków, DTR-ek, zdjęć zarówno samych wagonów jak i osprzętu zainstalowanego na nich oraz ich zdjęć w składach z lokomotywami, na szlakach, bocznicach itp.,
2) wsparcia w wykonaniu oznakowania (kalkomanie lub inne techniki) oraz starzenia/patynowania,
3) wsparcia w wykonaniu elementów fototrawionych,
4) wszelkich sugestii i uwag związanych z konwersją zarówno podwozia jak i nadwozia.
pozdrawiam
Waldek
- 1
- 1
- Pokaż wszystkie