Sygnalizacja na PKP zmieniała się kilka razy, aż w 1964 ukazały się pierwsze przepisy E 1 z sygnalizacją, jak to wówczas nazywano, szybkościową, z niewielkimi zmianami obowiązującą do dziś. Oczywiście jeszcze bardzo długo w eksploatacji pozostawały urządzenia ze starą sygnalizacją. Można więc założyć, że na stacji na "głównej" linii była zainstalowana sygnalizacja poprzedniego systemu, z semaforami wjazdowymi 6-komorowymi. Jak rozumiem, na "bocznicy", czyli jak ja to nazywam, na grupie torów zdawczo-odbiorczych, nie ma być żadnych sygnalizatorów, poza wspomnianą przez kolegę Jurasa tarczą manewrową. W tej sytuacji zakładam, że ruch między tą stacją a grupą zdawczo-odbiorczą będzie się odbywał na zasadzie jazd manewrowych. Dla stacji "głównej" spróbuję zaprojektować sygnalizację według starych zasad, ale chwilę to potrwa, bo tego z pamięci nie zrobię.