Jak jest szybkość na szlaku, bo jeśli powyżej 100km/h to na semaforach przy dolnym torze (przez "anglika") muszą być pasy zielone. Dalej, jaka blokada na szlakach przyległych bo od tego zależy ilość i rodzaj komór. Jeśli jazda na tor odstawczy ma być sygnalizowana jako manewr to brakuje semaforów wjazdowych przed przejazdem. Na semaforach wjazdowych, a takie są obecnie na końcu peronu, manewrów się nie sygnalizuje. Manewry są na semaforach wyjazdowych i drogowskazowych dlatego trzeba by dodać semafory wjazdowe aby te za peronem stały się wyjazdowymi. Wyjazd z toru odstawczego. Tak jak jest nie może być. Jeśli tarcza manewrowa to za peronami trzeba ustawić semafory wyjazdowe bo jazda manewrowa musi się gdzieś kończyć - czyli albo W5 albo semafor, a ponieważ W5 nie można tu postawić za peronem bo będzie "de facto" na szlaku to muszą być semafory wyjazdowe. Inna opcja to zamiana tarczy manewrowej na semafor. I przypominam, że przy jazdach na tor "niewłaściwy" konieczne są wskaźniki W24 na semaforach. Czyli podsumowując jeszcze daleka droga prawidłowego osygnalizowania. Aha, i jeszcze przydała by się gdzieś nastawnia....