Lampa czołowa jest trochę niżej. Poręcz na czołach pod linia okien. 3 stopnie wejściowe, a nie 4. Okienka boczne zgrupowane 2x po 2 - z wyraźną przerwa miedzy dwoma lewymi i prawymi. "Normalnie" okienka maja równy odstęp miedzy sobą.
Polityka wprowadzania kolejnych malowan BR 151 Piko jest dobrze przemyslana biorac pod uwage rynek i dotychczasowe edycje innych producentow.
Najpierw 151 001 - nikt takiej dotychczas nie zrobił. Kolejna to bezowo-niebieska - z czerwonym logo DB - bardzo dawno takiej nie widziałem. Teraz wyszła bezowo-niebieska ze starym keksem DB i w planie na zaraz jest verkehrsrot - takie lokomotywy pojawiały sie na rynku jakieś 3 lata temu i są praktycznie już w handlu niedostępne.
O zielonej, ale w wersji seryjnej, jeszcze nie słyszałem, żeby była w planie. Ale moim zdaniem zejdzie szybciutko, bo to klasyk. Nawet märklinisci po nią sięgną, bo BR 151 Märklina mocno odstaje od Pikowskiej.