Kolejny czeski model dodany do kolekcji - Liaz (JMPK 87231) w malowaniu PKS.
W porównaniu z Tatrą 148 tego samego producenta jest duża różnica w ilości elementów fototrawionych, filigranowych części oraz w ich jakości . Niestety w dalszym ciągu ciężko jest oddzielić elementy od nadlewek. Najgorsze jest to, że niektóre delikatne części są praktycznie wtopione w żywiczny klocek i jeżeli coś pęka, to oczywiście nie odpad.
Ze względu na dzisiejszą pogodę nie było szans na zdjęcia w plenerze.
Żeby uprzedzić pytania na temat lewego reflektora. Niestety przy przycinaniu na wymiar uszkodziłem jedną z lamp i musiałem trochę improwizować. W otwory wklejony jest kawałek plastiku pomalowany srebrzanką i zapuszczony klejem. Oczywiście już po fakcie okazało się że są trochę pod innym kątem. Na szczęście na żywo wygląda to znacznie lepiej niż na zdjęciach.
Na zakończenie zdjęcie kabiny od środka. Tego nie widać na zdjęciach zewnątrz.