• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Bombardier/Alstom Traxx - Zdjęcia

ALA

Znany użytkownik
Reakcje
1.405 23 0
Taki, że także przewozi pasażerów. Pytanie, co było na drugim końcu składu (bo na fotkach nie widać)? Te pociągi KM nad morze zwykle są dłuższe niż standardowe, więc mogło być tak, że połączono dwa zwykłe składy i na obu końcach były wagony sterownicze.:niepewny:
 

Tomasz Sauer

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
1.852 91 4
Taki, że także przewozi pasażerów. Pytanie, co było na drugim końcu składu (bo na fotkach nie widać)? Te pociągi KM nad morze zwykle są dłuższe niż standardowe, więc mogło być tak, że połączono dwa zwykłe składy i na obu końcach były wagony sterownicze.:niepewny:
Jeśli nic się nie zmieniło w Słupsku, to aby dojechać z Trójmiasta do Ustki konieczna była zmiana kierunku i tak sobie myślę, że zamiast push Traxx wykonał oblot i kontynuował pull. Nie wiem w jakim stanie są aktualnie tory do Ustki, bo odkąd Rowy stały się światowym kurortem jakoś mnie tam nie ciągnie, może w takim że boją się pchać i wolą ciągnąć.
 

ignacy500

Znany użytkownik
Reakcje
688 18 0
Od początku uwielbiam te składy, tylko jaki sens ma wagon sterowniczy za lokomotywą?
Pewnie jako wzmocnienie. Skład ten jest bardzo oblegany w porze wakacyjnej, więc może z braku wagonów środkowych dołączają sterowniczy. Informacyjnie:
1. Oblotu nie robi się w Słupsku.
2. Na końcu też był sterowniczy wagon.
3. Tory do Ustki wyremontowane. Są pewne ograniczenia, ale generalnie prędkość dopuszczalna( jeśli się nie mylę) wynosi 100km/h.
 
Ostatnio edytowane:

Tomasz Sauer

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
1.852 91 4
Pewnie jako wzmocnienie. Skład ten jest bardzo oblegany w porze wakacyjnej, więc może z braku wagonów środkowych dołączają sterowniczy. Informacyjnie:
1. Oblotu nie robi się w Słupsku.
2. Na końcu też był sterowniczy wagon.
3. Tory do Ustki wyremontowane. Są pewne ograniczenia, ale generalnie prędkość dopuszczalna( jeśli się nie mylę) wynosi 100km/h.
Dziękuję za informację.
A wciągają go do portu jak kiedyś bywało, żeby co cwańsi pasażerowie nie grzali miejscówek wcześniej niż godzinę przed odjazdem.
Pamiętam czasy gdy walka o miejsce w pociągu była prawie równa walce o ogień i aby mieć miejscówkę czatowało się na przyjazd właściwego pociągu do Ustki, by kilka ładnych godzin spędzić w nim do odjazdu. Raz tak zrobiliśmy, ale w czasie oczekiwania na godzinę odjazdu poszedłem po drobne zakupy na drogę zostawiając w przedziale dziewczynę z całym majdanem, byłem nieźle zdziwiony gdy wróciłem a w peronach pusto.
 

ignacy500

Znany użytkownik
Reakcje
688 18 0
Dziękuję za informację.
A wciągają go do portu jak kiedyś bywało, żeby co cwańsi pasażerowie nie grzali miejscówek wcześniej niż godzinę przed odjazdem.
Pamiętam czasy gdy walka o miejsce w pociągu była prawie równa walce o ogień i aby mieć miejscówkę czatowało się na przyjazd właściwego pociągu do Ustki, by kilka ładnych godzin spędzić w nim do odjazdu. Raz tak zrobiliśmy, ale w czasie oczekiwania na godzinę odjazdu poszedłem po drobne zakupy na drogę zostawiając w przedziale dziewczynę z całym majdanem, byłem nieźle zdziwiony gdy wróciłem a w peronach pusto.
:)
Po wypakowaniu pasażerów, skład przeważnie cofał się do początku peronu patrząc od strony Słupska i tam oczekiwał (w ten sposób, że przy krawędzi peronu stał tylko elektrowóz bądź część wagonu sterowniczego). Podstawiał się na jakiś czas przed odjazdem, ale nie wiem na ile.
 

Podobne wątki