Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Występowały nawet jedna jest na bazie .Ja planowałem swoją bazę mniej więcej na rok 85-86 to początek Tatr 815 na Polskich bazach i końcówka Ziłów .Z wywrotkami masz rację tych tam było najwięcej przyznam że na warsztacie leżą dwa Stary 28 trzy Tatry 148 S3 Kraz i Steyer wszystkie wywrotki ,ale czasu brak za złożenie tych modeli.
Kiedyś w sieci było zdjęcie Tatry 815 z Transbud Warszawa podczas jakiegoś rajdu pod koniec lat 80-tych. To była wywrotka a widziałem też ciągniki na 815-kach z Transbudu. Baza świetna, jedynie czego mi brakuje to kilku drzew gdzie nie gdzie. Takie wysokie brzozy idealnie by się tam wpasowały.
Kiedyś w sieci było zdjęcie Tatry 815 z Transbud Warszawa podczas jakiegoś rajdu pod koniec lat 80-tych. To była wywrotka a widziałem też ciągniki na 815-kach z Transbudu. Baza świetna, jedynie czego mi brakuje to kilku drzew gdzie nie gdzie. Takie wysokie brzozy idealnie by się tam wpasowały.
Mój tata jeździł pierwszą 815-tką w przemysłówce w Gdyni która przyszła na bazę w 86 r a baza Transbudu była obok i tam już w tym czasie było kilka tych Tatr wywrotek S1 S3 i ciągników .
Rewelacyjnie wygląda ta baza. Jestem pod wrażeniem. Poza drzewami brakuje mi ulicy idącej wzdłuż bazy z zatopionym drutem dla pojazdów w systemie Faller Car. Były by świetne moduły makiety samochodowej.
Mam nadzieję Piotrze, że ta Twoja baza stoi na stabilnej podstawie. Bo ja po moich wczorajszych doświadczeniach jak nóżek podporowych nie widzę to nie bezpieczeństwo upadku z wysokości widzę.
No, Piotr uważaj, bo z zazdrości niejeden gotów telepatycznie wywrócić ci tę bazę. Co do drzew, to przy takich kompleksach raczej pamiętam topole. To cholerstwo sadzono wszędzie, gdzie trzeba było "zazielenić" miejsce, a topole rosły szybko i zawsze się przyjmowały. Dziś traktowane są jako chwasty, ale w latach 80-tych było przekonanie, że izolują akustycznie i zatrzymują spaliny.
Topole sadzono dlatego, że ciągle goniliśmy zgniły zachodni kapitalizm i mieliśmy chore ambicje ich nawet prześcignąć. I akurat z topolami się to im udało bo oni w tamtym czasie sadzili dęby, platany itp. szlachetne gatunki drzew.
Proszę na topole nie narzekać bo w sumie to dzięki nim mam teraz tyle modeli ile mam . Zacząłem pracę w wieku 14-15 lat w firmie która przerabiała te drzewa na opakowania na warzywa .
Rewelacyjnie wyglądają modele na Twoich zdjęciach. Normalnie jakby człowiek nie wiedział jakie to małe to wziąłby te zdjęcia jako relację z realnej bazy Transbudu. Gratuluję umiejętności pokazania tych modeli.
Kolego szifo30 - to jak i co pokazujesz to już wyższe wtajemniczenie , klimaty perelowskie , bazo- samochodziarskie masz we krwi , takie obrazki chce się oglądać non stop.. Ujęcia są coraz bardziej wyrafinowane..
Dla mnie dowodem na to , że to nie jest skala 1:1 są dwie sprawy ; pierwsza to cholernie czysty plac brak plam oleju , szczególnie pod wozami stojącymi w szeregu , druga to koła niektórych aut stojące w "powietrzu" ( zwłaszcza ostatnie zdjęcie z Krazem z naczepą )
Dla mnie dowodem na to , że to nie jest skala 1:1 są dwie sprawy ; pierwsza to cholernie czysty plac brak plam oleju , szczególnie pod wozami stojącymi w szeregu , druga to koła niektórych aut stojące w "powietrzu" ( zwłaszcza ostatnie zdjęcie z Krazem z naczepą )
Tak, tak... Nie tylko to..., bo jeszcze nie ma otwieranych drzwi i ci najważniejsze nie ma skrętnych kół... . Tak można wyliczać jeszcze mnóstwo różnych szczegółów... Tylko po co?