Nie ma opakowania idealnego, każde ma swoje plusy i minusy. Natomiast każde będzie lepsze od obecnie stosowanej twardej, mało elastycznej gąbki (każdorazowo wyjęcie/włożenie modelu powoduje u mnie obawę aby nie uszkodzić trąbek na dachu czy nie wyrwać prostokątnego elementu nad przednimi szybami).
A pomysł aby połączyć dwa w jednym, czyli opakowanie transportowe z gablotką ekspozycyjną to strzał w "dziesiątkę". Jeszcze raz "tak" za nowym opakowaniem
Ps. 1 Czy będzie możliwość kładzenia gablotek jedną na drugą (warto uwzględnić jakiś system blokowania aby się samoistnie nie przesuwały).
Ps. 2 Czy będą w wolnej sprzedaży (na pewną znajdą się chętni na ich zakup aby przechowywać w nich wcześniej wydane modele).
Ps. 3 Propozycja niezwiązana z tematem Może warto wzorem ACME czy Rivarossi rozważyć mocowanie na jednym przodzie lokomotywy (od strony kabiny 1/A) imitacji pełnego zgarniacza, węży powietrznych i sprzęgu śrubowego
A pomysł aby połączyć dwa w jednym, czyli opakowanie transportowe z gablotką ekspozycyjną to strzał w "dziesiątkę". Jeszcze raz "tak" za nowym opakowaniem
Ps. 1 Czy będzie możliwość kładzenia gablotek jedną na drugą (warto uwzględnić jakiś system blokowania aby się samoistnie nie przesuwały).
Ps. 2 Czy będą w wolnej sprzedaży (na pewną znajdą się chętni na ich zakup aby przechowywać w nich wcześniej wydane modele).
Ps. 3 Propozycja niezwiązana z tematem Może warto wzorem ACME czy Rivarossi rozważyć mocowanie na jednym przodzie lokomotywy (od strony kabiny 1/A) imitacji pełnego zgarniacza, węży powietrznych i sprzęgu śrubowego