Kontaktrony mogę dołożyć. Zwrotnice niestety są niskobudżetowe, nie są elektryczne, działają jak te tramwajowe, na sprężynce, dla mnie nie stanowi to problemu. Są dwa przekaźniki bistabilne. Obecnie do każdego są dwa kontaktrony, wjazdowy i wyjazdowy, pierwszy wyłącza prąd na odcinku izolowanym dla skladu z przeciwnego kierunku. Wyjazdowy załącza, analogicznie drugi przekaznik dziala tak samo. Chciałem uniknąć sytuacji gdzie dwa sklady dojeżdżające najeżdżają w tym samym momencie na dwa kontaktrony wjazdowe, więc z jednej strony umieściłem go przed torem izolowanym a z drugiej strony za, tak to działa teraz, bywa że jeden sklad zatrzymuje się w ostatniej chwili gdy drugi najedzie na wjazdowy umieszczony za torem izolowanym, więc gdybym podłączył pod obecny system semafor, to ten mógłby wyswietlic sygnal stój przed samym lokiem, co mi się właśnie nie podoba. Chciałbym jak w realu, żeby sygnał był już podany nim nadjedzie lok, i żeby ten sygnał nie zmienił się z zielonego na czerwone przed samym sygnalizatorem. Najlepiej jakby to działało w obu stron przed zwężką. Mógłbym te dwa kontaktrony wjazdowe umieścić znacznie wcześniej przed odcinkiem izolowanym, tak samo od drugiej strony, ale co jak obydwa sklady akurat wjadą na te wjazdowe? Oba zablokują sobie możliwość wjazdu, a tego chciałbym uniknąć. Więc jak najbardziej mogę swój obecny system rozbudować o inne przekaźniki czy co tam potrzeba, dobry rysunek, który będzie dla mnie czytelny, lutownica i mogę działać. No i oczywiście jak teraz, musi to być zautomatyzowane. Uff...
Mam nadzieję że wyjaśniłem to w miarę zrozumiałe.
Rysunek poglądowy zamiescilem kilka postów wyżej, jak będzie trzeba to i filmik wrzucę o ile się zmieści.
Albo dam tu ten rysunek też.