• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Ładunki na kolei w PRL

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.834 65 3
pap_19620816_001.jpg

Zdjęcie rzeczywiście niestety małe ale jak dla mnie ciekawe. Wagony rzeczywiście zwyczajne 23K lub 223K ale na drzwiach jest jakaś tablica i jakaś nalepka. Kolejna ciekawostka to ten pojazd firmy Baltona. Wygląda na jakiś włoski trójkołowiec. Do tej pory nie sądziłem że w Polsce były takie pojazdy w użytku.
 

Gunnar

Znany użytkownik
Reakcje
525 5 0
Zobacz załącznik 1114322
Zdjęcie rzeczywiście niestety małe ale jak dla mnie ciekawe. Wagony rzeczywiście zwyczajne 23K lub 223K ale na drzwiach jest jakaś tablica i jakaś nalepka. Kolejna ciekawostka to ten pojazd firmy Baltona. Wygląda na jakiś włoski trójkołowiec. Do tej pory nie sądziłem że w Polsce były takie pojazdy w użytku.
Opis jest do fotki.. Piaggio Ape.
 

Gunnar

Znany użytkownik
Reakcje
525 5 0
Bocznica zakładowa Fabryki Kontenerów UNIKON w Szczecinie. Lata 80. (Wcześniej Fabryka Urządzeń Wagonowych FAKON) Jedyny tej specjalizacji zakład w PRL-u, który w szczytowych latach produkował prawie 10000 kontenerów rocznie. Około 80% wyprodukowanych kontenerów trafiło do zagranicznych klientów.
Źródło fot.: Jezierzyce242blogspot.com
UNIKON 80..jpg
 

Gunnar

Znany użytkownik
Reakcje
525 5 0
Nabrzeże w Porcie Gdańsk. Listopad 1969 roku. Przeładunek transportu cebuli przygotowanego przez Centralę Spółdzielni Ogrodniczych, w ramach której, sprzedaż warzyw i owoców na rynkach zagranicznych prowadziło Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego "HORTEX".
Fot. Janusz Uklejewski/PAP

c.png

2.png c3.png 4.png CAF1969.png
 

Podobne wątki