• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

H0 (1:87) Mój Tabor

Tw53-2566

Aktywny użytkownik
Reakcje
11 1 0
#1
Zakładam temat w którym każdy może się podzielić swoją kolekcją modeli.
Z mojej strony jest to tabor kopalniany oraz lokomotywa Wls40-1159. Jestem jeszcze początkującym modelarzem, więc proszę o porady i uwagi.
 

Załączniki

michal.guminiak

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
1.417 7 0
#3
Zapowiada się ładny model. Kolory wyglądają na akuratne. Może warto pokusić się o wykonanie kabiny. Karton można jeszcze pokryć bezbarwnym werniksem (błyszczacy+matowy z przewagą błyszczącego), a wcześniej domalować czerwienią miejsca cięć. Będzie niezły efekt.
 
OP
OP
Tw53-2566

Tw53-2566

Aktywny użytkownik
Reakcje
11 1 0
#4
Zapowiada się ładny model. Kolory wyglądają na akuratne. Może warto pokusić się o wykonanie kabiny. Karton można jeszcze pokryć bezbarwnym werniksem (błyszczacy+matowy z przewagą błyszczącego), a wcześniej domalować czerwienią miejsca cięć. Będzie niezły efekt.
to jest pierwsza Lxd2 .Tak na próbę .
W przyszłości zrobię Lxd2-352,358 dwie pozostałe z huty pokój oraz jakąś zagraniczną, może TU36 z Czech. Dziękuję za porady.
Teraz mam na warsztacie Wddxh ich też chce zrobić min 10 szt :)
 

michal.guminiak

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
1.417 7 0
#5
Dolne reflektory można wykonać z cienkiego wkłądu do długopisu, a górny z grubszego wkłądu (być może w tym modelu nie będzie górnego światła) lub po prostu zwinąć odpowiednio pasek cienkiego papieru. Można dodać gaśnicę (wykonałęm ją z zapałki, a dyszę z kawałka papieru). Poręcze wykonałem z kawałka cienkiego drutu (zacisk do zafoliowanego chleba), a tabliczki z oznaczeniem wydrukowałem na drukarce laserowej.