W sklepie Dataland Hobby:
Piko: regulator 55008 i do kompletu zasilacz 55006.
Na wyjściu do 16V / 1,5A.
Razem to około 500 zł w Polsce, u Conrada pewnie trochę drożej.
Albo 55000 - identyczny regulator w komplecie z zasilaczem.
Nieco taniej, ok. 400 zł.
Tyle że oba niedostępne...
To właściwie jedyne co widać w polskich sklepach modelarskich.
No cóż, analog w odwrocie...
Właściwie jedyne co odróżnia zasilacz do kolejki od regulowanego prostownika to automatyczne / resetowalne zabezpieczenie wyjścia przed przeciążeniem. Na torach łatwo o zwarcie a wtedy przy dużym prądzie zwarcia mogą pójść z dymem blaszki odbierające prąd z kół i po modelu.
A może czujesz się na siłach coś polutować samemu i wykorzystać np:
https://sklep.avt.pl/avtzasilacz.html
Dodać do tego tylko trzeba przełącznik biegunowości wyjścia czyli kierunku jazdy. Przy okazji masz pomiar prądu i napięcia w torach. Chcesz więcej amperów to zmieniasz zasilacz wtyczkowy i układ scalony stabilizatora.
AVT kiedyś wypuściło kit AVT5419 będący typowym zasilaczem PWM do kolejki, ale w sprzedaży już tego nie ma.
Piko: regulator 55008 i do kompletu zasilacz 55006.
Na wyjściu do 16V / 1,5A.
Razem to około 500 zł w Polsce, u Conrada pewnie trochę drożej.
Albo 55000 - identyczny regulator w komplecie z zasilaczem.
Nieco taniej, ok. 400 zł.
Tyle że oba niedostępne...
To właściwie jedyne co widać w polskich sklepach modelarskich.
No cóż, analog w odwrocie...
Właściwie jedyne co odróżnia zasilacz do kolejki od regulowanego prostownika to automatyczne / resetowalne zabezpieczenie wyjścia przed przeciążeniem. Na torach łatwo o zwarcie a wtedy przy dużym prądzie zwarcia mogą pójść z dymem blaszki odbierające prąd z kół i po modelu.
A może czujesz się na siłach coś polutować samemu i wykorzystać np:
https://sklep.avt.pl/avtzasilacz.html
Dodać do tego tylko trzeba przełącznik biegunowości wyjścia czyli kierunku jazdy. Przy okazji masz pomiar prądu i napięcia w torach. Chcesz więcej amperów to zmieniasz zasilacz wtyczkowy i układ scalony stabilizatora.
AVT kiedyś wypuściło kit AVT5419 będący typowym zasilaczem PWM do kolejki, ale w sprzedaży już tego nie ma.
Ostatnio edytowane: