W mojej opinii, poza TKt48 od EFC to nie ma niczego na rynku co by idealnie pasowało do warszawskich ryflaków z epoki IVa. EFC nawet oferuje zdaje się jedno malowanie s Sierpca czy Siedlec, które w 100% pasuje; Takie ryflaki jeździły na ogół w składach podmiejskich - np. do Nasielska czy dalej do Sierpca - w składach liczących z tego co pamiętam służbowe rozkłady jazdy po 7-8 sztuk.
Można spróbować zestawić ją z Rocowską Oi2 - przydział co prawda z Par Bydgoszcz Gł, ale skoro takie ryflaki jeździły do Sierpca, to i jakaś Oi2 z Bydgoszczy mogła się tam zaplątać; Daty rewizji i epoka będą się mniej więcej zgadzać;
Ta OKl2 - w stanie fabrycznym się nie nadaje. Przedstawia ona stan tego parowozu na 1952 rok (z tego co pamiętam rewizje), a więc 20 lat wcześniej. Seria OKl2 była użytkowana chyba do 1973 roku i pod koniec służby parowóz ten wyglądał nieco inaczej - przede wszystkim nie było podgrzewacza wody na kotle - usunięcie tego detalu to dosyć złożona zadanie, nawet dla doświadczonego modelarza; Nie było też kilku typowo niemieckich elementów na kotle. Nie mówiąc już o takiej oczywistości jak lampy wzoru PKP z 1966 roku;