Od dłuższego czasu pracowałem nad konwersją Starów od Adama.
Przerobiłem/ dorobiłem następujące detale:
- nowe koła o prawidłowej średnicy i kształcie (żywica - Jankol)
- ze względu na nowe, większe koła, kabina została cofnięta do tyłu o 0,5mm
- stopnie na zderzaku przednim (drut stalowy)
- poręcze na froncie kabiny (drut stalowy)
- znaczek firmowy na atrapie chłodnicy (trawiony)
- toczone z metalu reflektory z imitacją odbłyśnika i szyby
- wycieraczki szyby przedniej (trawione)
- lusterka (trawione)
- kierownica (trawiona)
- namalowana uszczelka szyby przedniej
- dorobione rury od filtra powietrza za kabiną
- skrzynka narzędziowa tył (trawiona)
- stelaż na kanistry tył (trawiony)
- hak holowniczy do przyczepy tył (trawiony)
- modyfikacja tylnej belki i świateł (skośne podcięcia, pomniejszone lampy)
- koło zapasowe pod tylną częścią ramy
- kabina i felgi otrzymały dyskretną warstwę "washa" podkreślającą przestrzenność detali
Przed malowaniem i montażem lusterek, wycieraczek, znaczka i szyb:
Powstały trzy warianty kolorystyczne kabiny:
Zbliżenie na wariant pomarańczowy:
Porównanie z seryjnym modelem: