Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Nawiązując do zdjęcia ekranu jakie wstawiłeś wyżej, to czy tam na liście możliwych schematów świateł czołowych znajdują się faktycznie wszystkie jakie są przewidziane w polskiej instrukcji sygnalizacji? Każdy jeden?
Nawiązując do zdjęcia ekranu jakie wstawiłeś wyżej, to czy tam na liście możliwych schematów świateł czołowych znajdują się faktycznie wszystkie jakie są przewidziane w polskiej instrukcji sygnalizacji? Każdy jeden?
Tak (z prawej strony widać takie strzałki do przewijania stron góra-dół).
W lokomotywach krajowych przewoźników są wszystkie możliwe warianty świateł za wyjątkiem sygnałów alarmowych, które pewnie mają nadrzędność nad wszystkimi pozostałymi i są umieszczone osobno na ścianie za plecami mechanika. Jak jest natomiast w lokomotywach zachodnich przewoźników z dopuszczeniem na Polskę trudno mi powiedzieć ale wydaje mi się, że też jest podobnie.
W krajach europejskich w sumie występuje ok. 16 niepowtarzalnych wariantów świateł.
Trochę tu cicho było, wypadałoby coś napisać Pomału wracam do dłubania przy modelach, bohaterem dzisiejszego wpisu będzie wagon Heris do przewozu szkła.
Wagon przechodzi właśnie grubą przebudowę i po metamorfozie przeobrazi się w platformę z kultowego teledysku Głównym elementem wyposażenia będą dekoder dźwięku i ogromny głośnik ESU.
Na chwilę obecną trwają przymiarki głośnika i przymiarki do skrócenia wagonu. No i testy dźwięku