• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie? Twórcy dioramy - zawód przyszłości

ANTIOPE

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Dzień dobry, miło znaleźć się w gronie pasjonatów:) Mam do Was pytanie: pracuję jako doradczyni zawodu z człowiekiem (lat 45) który jest niepełnosprawny (chodzi o nogi - wypadek w pracy) i musi się przekwalifikować; odkryłam u niego niebywały talent: robi diaporamy i modele, poświęcając na to dużo czasu (np: pół roku na ORP Orzeł). Czy waszym zdaniem mógłby iść w tym kierunku - czy robiąc diaporamy i modele mógłby się utrzymać? Nie wiem też jaki kurs mu zaproponować (musze coś oficjalnie wpisać do dokumentów). Podpowiecie?

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.434 512 30
Chyba robi dioramy? Diaporama to coś innego i z modelarstwem chyba ma niewiele wspólnego. Jeśli chodzi o wykonywanie takich rzeczy zawodowo, to trudno mi coś podpowiedzieć, nie wiem, czy jest wystarczająco duży rynek na takie usługi. Wiem, że podobnymi rzeczami zajmują się firmy, wykonujące ekspozycje targowe i wystawowe, modele, czy makiety architektoniczne, reklamy itp. Może tam taka osoba mogłaby znaleźć zatrudnienie? Co do kursów, to nie jestem w stanie niczego podpowiedzieć.

OLF

Znany użytkownik
Reakcje
1.283 32 10
Witaj @ANTIOPE