• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tory na makiecie trochę inaczej

OP
OP
A

Anonymous

Gość
#41
miki napisał(a):
Wystarczy się przyjrzeć. Na co najmniej dwóch (zdjęciach) ziarna są niemal wielkości tego :roll:
Wielkości czego ,bo nie rozumiem .

W opisie jest wyraźnie napisane ,że posypka jest uzyskiwana metodą łamania kamienia ,i wykonana w skalowym rozmiarze ,czy trzeba dopisywać coś więcej .
Jakby materiał chociaż jednego producenta w połowie spełniał moje oczekiwania ,to nie babrał
bym się z tym .
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#45
WM-MODEL napisał(a):
Damian napisał(a):
Jakby materiał chociaż jednego producenta w połowie spełniał moje oczekiwania ,to nie babrał bym się z tym .
Jedyny skalowy szuterek w Europie produkuje http://www.asoa.de ;) :D

No ja producentem nie jestem ,ale jakością na pewno nie odbiegam .
A może nawet przewyższam ich wyrób ,bo nie mam takiej rozpiętości wymiarów jak .na tym co pokazałeś .
Foto można skopiować i powiększyć .Wtedy widać wyraźnie łamaną strukturę i rozmiar.
I powtarzam Polacy nie gęsi i też coś potrafią ,i często nawet lepiej od Niemców .
 

Załączniki

OP
OP
A

Anonymous

Gość
#51
tupi napisał(a):
Moze mi ktos podac namiary na osobe, ktora wykonalaby elementy fototrawione wedlug porjektu jw. (moderniczacja na ksztalt PKP)
A możesz przedstawić jakąś własną koncepcję {rysunek }
mogę porozmawiać ze znajomym na ten temat.
Ale trzeba pamiętać ,że tego montuje się w setkach a nawet w tysiącach sztuk .
Detal mało widoczny ale robiący wrażenie.
Projektować go trzeba tak ,żeby był łatwy i szybki w montażu, bo potem można sporo czasu stracić na jego montowanie .
 

tupi

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#52
zastanawiam sie tylko, jak przy fototrawieniu daje sie rade uzyskac wytrawienie polowiczne. Rozumiem, ze co czarne - to nie ulegnie trawieniu, biale zostanie wytrawione. Problemem sa wspominane wczesniej wyzlobienia pod szyne.
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#53
tupi napisał(a):
zastanawiam sie tylko, jak przy fototrawieniu daje sie rade uzyskac wytrawienie polowiczne. Rozumiem, ze co czarne - to nie ulegnie trawieniu, biale zostanie wytrawione. Problemem sa wspominane wczesniej wyzlobienia pod szyne.
Tutaj to akurat problemów nie ma żadnych .
Robi się rysunek z podaniem wymiarów ,nie koniecznie do skali .
Podaje się co chcemy mieć ,gdzie pełne trawienie a gdzie podtrawienia .
A resztą zajmuje się fachowiec .
Za tydzień-dwa dostajemy gotową formatkę z blachami .
Ja dostaję formatki 4x256 sztuk .
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#55
Zapewniam że ceny są do przyjęcia,ale nie to jest najważniejsze .
Jeżeli coś chcemy zrobić po swojemu ,to koszty się nie liczą ,ale jakby ktoś był ciekawy to na PW podam
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#57
No wiesz ja jestem bardziej praktyk jak teoretyk .
Jak potrzebuje łuk o promieniu 3,5 m ,to po prostu biorę taśmę miernicza ,mocuję jeden koniec na stałe ,a w drugim wiercę otwór na ołówek .
Wkładam go w dziurę i wyrysowuje łuk .
No powiedźmy buduję taki większy cyrkiel ,i to wszystko .
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#59
Krzywe przejściowe stosuje się tylko w minimalnych promieniach łuku .
Przy łukach większych ta zasada nie obowiązuje .
Moje łuki to 4-5mb ,więc mnie to nie dotyczy.
 

TKK

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#60
Damian napisał(a):
Krzywe przejściowe stosuje się tylko w minimalnych promieniach łuku .
Przy łukach większych ta zasada nie obowiązuje .
Moje łuki to 4-5mb ,więc mnie to nie dotyczy.
dzieki za info - umnie luki beda mialy okolo 2.5mb i sie zastanawiam jak to rozwiazac :?:
myslalem ze krzywe stosuje sie przy kazdym przejsciu toru prostego w luk - widac sie mylilem :)
 

Podobne wątki