Halo Jungen
Przechyłke w Polsce oblicza się w oparciu o promień łuku R, prędkość Vmax (p. pasażerskie), prędkość Vtow (towarowe) oraz o wartość przyśpieszenie odśrodkowe dla pociągów pasażerskich oraz przyśpieszenie dośrodkowe dla pociągów towarowych. Wartości ustala się wg kilku warunków np. jakie łuki( R<200), jakie jest obciążenie przewozami... Jest do tego pare mądrych wzorów

. Ale tak myśle, że do modelu ich nie wykorzystasz bo i tak już wystarczająco łuki są nierealne. Chyba że chcesz mieć takie po 17m

Wydaje mi się że, przechyłka ok 1-1.5mm bedzie OK. Powinno to w miare realistycznie wyglądać. W realu to przechyłki dla łuku 1500m i predkośći Vmax 160 i Vtow 120 wyniesie ok. 125mm (tak Π razy drzwi). A pamietaj, że na krzywej przejściowej powinna być jeszcze rampa przechyłkowa
Zresztą wg norm NEM 114 to przechyłka dla szerokości 16.5 powinna wynosić 1mm.