Panie Andrzeju, w momencie, kiedy zobaczyłem powiadomienie o Pana komentarzu, zorientowałem się, że nie zmieniłem tych semaforów z toru przy dworcu na tarcze manewrowe. Jeszcze w momencie kiedy pracowaliśmy nad tym z Tomkiem, była opcja, że będzie tam wjeżdżać ganz turystyczny, albo lokalny z jednym wagonem (więcej tam się nie zmieści).
Ale później przyszła myśl, że z peronu pierwszego nie będzie można wsiadać do pociągu, bo będzie płotek przy krawędzi. Peron wyłączony z użytku pasażerskiego, będzie tylko służył jako poczekalnia lub pasaż do kładki nad torami.
Gdyby to były moduły, nie byłoby sprawy, ale to tylko tort.

Wersję wydłużenia tego toru już ćwiczyłem, nie podobało mi się...
W załączniku poprawiona wersja - moja.
Swoją drogą zastanawiam się jeszcze, czy robić kładkę, czy przejście podziemne....