Marcinlok napisał(a):
A co będzie w środku ??? .
gófno po kotku
[joke mode OFF]
A teraz kilka moich uwag odnoście układu torów. Adam słusznie zapytał i pokazał na zdjęciu bezsensownie umieszczone jeden za drugim przejazdy z jednego toru na drugi i zostal zbyty równie bezsensowną odpowiedzią, iż układ torów składa się z dwóch niezależnych obwodów. Ale o ile mi sie dobrze wydaje to te dwa przejazdy są na jednym obwodzie wewnętrznej pętli (zdjęcie uk_131.jpg)
Więc przejazd składów z toru wewnętrznego na zewnętrzny jest z zasady nie brany pod uwagę.
I teraz co ja bym poprawił
Po pierwsze zrezygnował bym z tego drugiego zdublowanego przejazdu na prostej (zostawić tylko łukowy),
Po drugie zlikwidowany przejazd przenieść jako drugi izolowany tyle, że odwrotny. Chodzi mi o to by skład jadący zgodnie z ruchem wskazówek zegara mógł bez zmiany kierunku jazdy zmieniać okręgi.
Po trzecie dwa niezależne obwody nie wykluczają zabawy składem po całym torowisku wystarczy tylko ustawić na obu zasilaczach ten sam kierunek, ba ja bym zastosował wyłącznik, który pozwala sterować całą makietą z jednego zasilacza lub odłącza jeden z obwodów automatycznie przepinając go pod drugi niezależny zasilacz :!:
Oczywiście perony i bocznice powinny być odcinkami izolowanymi !!!