Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kolejny model zszedł z warsztatu. Tym razem SKODA 181 od MTB. Wymieniłem pantografy i ich podstawy, izolatory, dodane detale, itd.
Kalkomanie własnego projektu oraz wydruku.
Kolejny model zszedł z warsztatu. Tym razem SKODA 181 od MTB. Wymieniłem pantografy i ich podstawy, izolatory, dodane detale, itd.
Kalkomanie własnego projektu oraz wydruku.
Kolejny model zszedł z warsztatu. Tym razem SKODA 181 od MTB. Wymieniłem pantografy i ich podstawy, izolatory, dodane detale, itd.
Kalkomanie własnego projektu oraz wydruku.
Hej Mariusz, piękna patynka, GRATULUJĘ!!!
Coś podobnego robię, pięknie będzie wyglądał na dioramie, coś innego .
Jak to ma już nie jeździć, to położył bym patynę na powierzchnię toczną kół?
Hej Mariusz, piękna patynka, GRATULUJĘ!!!
Coś podobnego robię, pięknie będzie wyglądał na dioramie, coś innego .
Jak to ma już nie jeździć, to położył bym patynę na powierzchnię toczną kół?
Od razu odpowiem za w czasu na pewne pytania o węgiel w tendrze czy dlaczego nie ma braków w wyposażeniu, to bardzo proste, bo takie było założenie właściciela parowozu. Parowóz miał tylko być postarzony jakby odstawiony w krzaki, nie złom, ale pokryty patyną, nalotem, nie śladami eksploatacji. Sam model zapewne kiedyś być może wróci do służby jako typowy polski Ty2, więc wszystkie prace na nim mające spowodować uszkodzenie modelu były nie pożądane, na razie jest taki jaki jest.