Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Już niedługo wjedzie na warsztat Wittfeld .... projekt kalki opracował do niego kolega Zbyszek Gałczyński, polecam chłopa, rzetelna firma, a opracowanie pierwyj sort, dokładne oraz świetnie zwymiarowane.
Ło Panie, waloryzacja oczywiście I klasa, ale jeżeli model ma odzwierciedlać oryginalną SU45-174 z tymi żółtymi rameczkami to:
1. Uchwyty na tarcze sygnału końca pociągu powinny być żółte - foto > klik.
2. Te pkp-owskie firanki (nieoficjalnie lecz potocznie w epoce VI) - hmm, polemizowałbym (Lokomotywa takie malowanie otrzymała pod koniec lipca 2012 r.)
Ło Panie, waloryzacja oczywiście I klasa, ale jeżeli model ma odzwierciedlać oryginalną SU45-174 z tymi żółtymi rameczkami to:
1. Uchwyty na tarcze sygnału końca pociągu powinny być żółte - foto > klik.
2. Te pkp-owskie firanki (nieoficjalnie lecz potocznie w epoce VI) - hmm, polemizowałbym (Lokomotywa takie malowanie otrzymała pod koniec lipca 2012 r.)
Ja to wszystko wiem, lecz ja już nie doradzam ludziom, mi już brakuje siły na polemizowanie, uświadamianie, jak chce tak ma ..... a i ja jestem zdrowszy.
Ło Panie, waloryzacja oczywiście I klasa, ale jeżeli model ma odzwierciedlać oryginalną SU45-174 z tymi żółtymi rameczkami to:
1. Uchwyty na tarcze sygnału końca pociągu powinny być żółte - foto > klik.
2. Te pkp-owskie firanki (nieoficjalnie lecz potocznie w epoce VI) - hmm, polemizowałbym (Lokomotywa takie malowanie otrzymała pod koniec lipca 2012 r.)
Z drugiej strony to dobrze, że to zauważyłeś, bo to znaczy, że nie wszyscy mają olewający stosunek do rzeczywistości, co mnie niezmiernie cieszy, to jest pozytywne działanie i to popieram.