Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Według mnie w Lenzu z plastiku lepiej wykonany jest detal (pomijam zgodność z rzeczywistością). Śrubunki przewodów ciśnieniowych są wyraźnie odrębnie widoczne, a w Lemaco wyglądają jak zalane farbą.
A tymczasem....
Już tam spec Nie pasowało mi, dlaczego parowóz ma zasłonięty rozdzielacz, gdzie z drugiej strony deszcz padał załodze do budki. Ja rozumiem, że to Włochy i ciepły klimat, ale czasami też popada
Przypomniał mi się taki film na którym była taka lokomotywa po tuningu i za jej pomocą bohaterowie przenosili się w czasie, problem w tym że nie pamiętam tytułu :|
Konrad, twoja też tak potrafi?
bardzie to to mi przypomina lokomobile parową do zbioru konopi indyjskiej niż parowóz 8)
Wagon motorowy VT135 i doczepnego VB140. Modele wyprodukowane przez J&P Modellbau z Drezna. Wyposażone w oświetlenie biało/czerwone oraz oświetlenie wnętrza, jak również dekoder dźwiękowy. Konstrukcja metalowo plastikowa. Oba wagony otrzymały prawdziwe oznaczenie PKP. Oczywistym jest, że nie jeździły razem, ale były i osobno jeździły w Polsce Ludowej.
I to jest jakość.
W skali H0 jest dostępny tylko jeden wagon ( ten z silnikiem) ,ale wagonu doczepnego to Tillig nie raczył do produkować w Pekapie.
A tu proszę - jest cały skład , i z detalami.
Marzenie.
Polskim zwyczajem - PONARZEKAM
z tego co widac na skromnych zdjeciach to w tej skali brak w srodku dachu i oswietlenia ?
i ciekawe jak wygladaja lawki i srodek ??
W sumie to nawet dobrze, że Tillig nie wykonał wagonu doczepnego, bo jak pisał Pan Koj kiedyś, nigdy on nie jeździł wraz z tym konkretnym wagonem silnikowym.
W sumie to nawet dobrze, że Tillig nie wykonał wagonu doczepnego, bo jak pisał Pan Koj kiedyś, nigdy on nie jeździł wraz z tym konkretnym wagonem silnikowym.